Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی فنونی‌زاده» روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: تمام آنهایی که از روند بازی استقلال انتقاد می‌کردند به طور حتم نمایش آبی‌پوشان را در تبریز مشاهده کردند که چطور تراکتور را اسیر بازی خود کرد.

وی افزود: استقلال در تمام خطوط خود عالی بازی کرد و در طول ۹۰ دقیقه اجازه نداد تراکتور فرصتی برای عرض اندام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال برخلاف بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و دیگر اشتباهات عجیب غریبی که در دربی شاهد آن بودیم تکرار نشد.

فنونی‌زاده تصریح کرد: بیرون نشاندن عارف غلامی به خط دفاعی استقلال نظم داد و بازیکنان این منطقه فضاها را به خوبی بستند تا مهاجمان تراکتور نتوانند به جز یک بار به گل برسند.

وی تاکید کرد: خط حمله استقلال بدون شک بهترین مهاجمان ایران را در اختیار دارد و مهدی قایدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری ثابت کردند که چه کیفیت فنی بالایی دارند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال اگر همین روند خود را ادامه بدهد به طور حتم در پایان فصل به سال‌ها قهرمان نشدن آبی‌پوشان در لیگ برتر خاتمه خواهد داد.

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، در دیداری خارج از خانه مقابل تراکتور تبریز به برتری سه بر یک دست یافت و به صدر جدول رسید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته عارف غلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته عارف غلامی باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته عارف غلامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

مربی چادرملوی اردکان اعتقاد دارد، اتفاقات پشت پرده سبب لغو دیدار استقلال ملاثانی با فجر سپاسی شیراز شده است. - اخبار ورزشی -

حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توقف تیم فوتبال چادرملوی اردکان مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: در هفته‌های اخیر که به لیگ یک آمده‌ام، چیزهایی را می‌بینم که جای نگرانی و تأسف دارد. داور بازی با نفت و گاز که اتفاقاً لیگ برتری بود، پنالتی آشکار چادرملو را نگرفت. باشگاه تصاویر مربوط به این صحنه را منتشر کرد، اما مگر فایده‌ای دارد؟

همه دیدند دروازه‌بان حریف با لگد به سینه مهاجم چادرملو زد؛ جز داور!
وی با بیان اینکه نوع قضاوت داوران لیگ برتری در لیگ دسته اول متفاوت می‌شود، خاطرنشان کرد: در دقیقه 95 بازی و در اوج حملات چادرملو، دروازه‌بان حریف با لگد به سینه مهاجم ما کوبید. همه افراد حاضر در استادیوم متوجه این اتفاق شدند؛ به‌جز داور بازی. نمی‌خواهم در مورد داوران موضع‌گیری کنم و اتفاقاً با بسیاری از آنها رفیق هستم، اما اشتباه به این آشکاری جای تعجب دارد.

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر سپاسی پشت پرده دارد
مربی چادرملوی اردکان با اشاره به لغو دیدار فجر سپاسی مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی بیان کرد: یک باشگاه 25 هفته تلاش کرده و تیمش جزو مدعیان صعود است، اما بازی تیم رقیبش ناگهان لغو می‌شود! مگر چنین چیزی داریم؟ نمی‌خواهم کسی را متهم کنم، اما چیزهایی از روز گذشته (یکشنبه) شنیدم که مغزم سوت می‌کشد. اصلاً نظارتی روی لیگ یک وجود ندارد. اینکه یک باشگاه لیگ برتری نباید اجازه بدهد یک تیم دیگر در ورزشگاهش بازی کند، حتماً پشت پرده دارد.

تا مسائل پشت پرده را به چشمم ندیده بودم، باور نمی‌کردم
عمران‌زاده در ادامه انتقاداتش نسبت به وضعیت لیگ یک عنوان کرد: تیم‌های لیگ برتری برای اینکه حق‌شان ضایع نشود، مرتب مهدی تاج را صدا می‌زنند. از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم فکری به حال لیگ دسته اول کند. نه فقط امسال، بلکه سال‌های قبل هم مسائل زیادی را در مورد اتفاقات پشت پرده لیگ یک شنیده بودم که تا با چشمم ندیده بودم، باور نمی‌کردم. فدراسیون جستجو کند چه اتفاقی در پشت پرده افتاده که صدای سرمربی نفت مسجدسلیمان هم درآمده است.

اعضای تیم‌های فجر سپاسی و استقلال ملاثانی، پشت درهای بسته ورزشگاه غدیر

صعود به لیگ برتر حق ماست
وی با بیان اینکه نباید از کنار این مسئله به‌راحتی گذشت، تصریح کرد: لغو بازی مهمِ رقیب مستقیم ما برای صعود موضوع ساده‌ای نیست؛ چون پای حق یک استان در میان است. تعجب می‌کنم که مسئولان استان یزد سکوت کرده‌اند. حضور در لیگ برتر حق تیم چادرملو است و این موضوع را با بازی‌هایی که در این فصل ارائه کرده، نشان داده است. با این حال درست نیست حق یک تیم به این آسانی خورده شود؛ پنالتی‌اش اعلام نشود و بازی حریف مستقیمش به شکلی مشکوک لغو شود.

روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز

تاج به لغو دیدار استقلال ملاثانی - فجر ورود کند
مربی چادرملو در ادامه اظهارات خود، رئیس فدراسیون فوتبال را خطاب قرارداد و به تسنیم گفت: آقای تاج! اگر به فوتبال پاک اعتقاد دارید که حتماً اینگونه است، لطفاً به ماجرای لغو بازی روز گذشته ورود کنید. لطفاً برای اثبات پاکی فوتبال هم که شده، در این مورد از مسئولان برگزاری بازی‌ها، هیئت فوتبال خوزستان یا هر فرد دیگری شده، توضیح بخواهید. شنیده‌ام اعضای تیم استقلال ملاثانی هم از لغو بازی ناراحت هستند. این رفتارها باید از فوتبال برچیده شود.

قرار است سپاهان را هم به ورزشگاه راه ندهند؟
عمران‌زاده با اشاره به تقابل روز هفتم اردیبهشت استقلال ملاثانی مقابل سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: آیا قرار است در آن بازی هم دو تیم را به ورزشگاه راه ندهند؟ اگر این اتفاق بیفتد، شک نکنید ممانعت از برگزاری بازی روز گذشته حتماً داستانی دارد. چون نمی‌شود یک تیم پنج روز قبل مشکل داشته باشد و اجازه بازی به آن تیم ندهند، اما این مشکل پنج روز بعد حل شود.

مدیرعامل استقلال خوزستان: زمین نداریم؛ به تیمی زمین نمی‌دهیم

چگونه تا قبل از بازی با فجر به استقلال ملاثانی زمین می‌دادند؟
عمران‌زاده در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان مدعی شده به تیمی زمین نمی‌دهند، بیان کرد: این هم از آن حرف‌هاست! البته من نباید در این زمینه حرف بزنم و مسئولان باشگاه استقلال ملاثانی صحبت کنند، اما چگونه تا چند روز قبل زمین را می‌دادند و در آستانه بازی با فجر سپاسی یادشان افتاده چنین کاری کنند؟ پشت این اتفاق داستان‌هایی وجود دارد که حتماً فدراسیون فوتبال باید به آن ورود کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند