Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۶۵ نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا عملیات ترکیبی را در سواحل مکران با موفقیت انجام داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش، امیر سرتیپ شرفی سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی نیروهای مخصوص و واکنش سریع نزاجا، اظهار داشت: تیپ ۶۵ نیروی مخصوص با اجرای عملیات متحرک هوایی، به صورت ترکیبی و همزمان عملیات نفوذ و تهاجم را با موفقیت انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غواصان تیپ ۶۵ نیروی مخصوص ارتش در این بخش از رزمایش به ۲ گروه تقسیم شده و با بالگردهای شنوک در سطح آب فرود آمده و به عمق دریا نفوذ کردند و اهداف دریایی را منهدم و گروه دوم نیز با انهدام پایگاه‌های تعبیه شده در ساحل، به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند.

امیر سرتیپ شرفی تصریح کرد: این غواصان با تکیه بر مهارت های چندگانه فردی خود اعم از سقوط آزاد و نفوذ تاکتیکی از زمین، هوا و دریا توانستند ابعاد مختلف این مهارت ها را در رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کرده و با موفقیت تاکتیک نفوذ و تهاجم را اجرا کنند.

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش گفت: ایجاد اختلال در سامانه کنترل فرماندهی، جنگال و مخابرات دشمن در سطح دریا و همچنین عملیات ترکیبی چتربازان غواص نیروی زمینی ارتش با پشتیبانی انواع بالگردهای هوانیروز در سطح و در آبهای دریای عمان یکی از تاکتیک های به کار گرفته شده در این رزمایش بود که با موفقیت اجرا شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی رزمایش ارتش رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش تیپ ۶۵ نیروی مخصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی