Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (سه شنبه) گفت که حادثه منطقه «جرف الصخر» در شمال استان بابل این کشور خرابکاری در دکل‌های انتقال برق بود.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری «ناس» عراق، سرلشکر «یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (سه شنبه) درباره ماهیت انفجارهای نیمه شب گذشته منطقه جرف الصخر گفت که حوادث شمال بابل اقدامی خرابکارانه علیه دکل های برق از جانب گروهی قانون شکن بود و تلفات جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، پرسنل اداره برق برای تعمیر دکل ها اقدام کرده اند.وی همچنین از کنترل یگان های نظامی بر مرز عراق با سوریه و ایجاد استحکامات در آنجا و نیز تکمیل برج های دیده بانی و دوربین های حرارتی در مرز خبر داد.برخی منابع خبری در داخل و خارج از عراق پیش از این از وقوع انفجارهایی در مواضع یگان های امنیتی عراق در منطقه جرف الصخر و کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروها در جریان آن خبر داده بودند.برخی از منابع خبری نیز علت انفجارها را به خاطر حملات هوایی دانسته بودند.درپی انتشار این خبرها، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز (سه‌شنبه) در بیانیه ای وقوع حملات به یگان‌های امنیتی در منطقه جرف الصخر در استان بابل این کشور را تکذیب و اعلام کرد که انفجارها ناشی از حمله داعش به دکل های انتقال برق در شمال این استان بود.این ستاد اعلام کرد: برخی از دکل های انتقال برق در منطقه البهبهانی در شمال استان بابل هدف حمله و تخریب از سوی باندهای تروریستی داعش قرار گرفت اما برخی آن را حمله هواپیماهای جنگی تفسیر کردند.این ستاد "از رسانه ها و کاربران خواست تا در انتقال اطلاعات دقت داشته باشند و از پخش شایعات با هدف تلاش برای ایجاد سردرگمی در افکار عمومی خودداری کنند ".در همین پیوند، سفارت آمریکا در بغداد نیز درباره انفجارهای نیمه شب گذشته در منطقه جرف الصخر بیانیه ای صادر و اعلام کرد: ما وجود گزارش هایی درباره احتمال وقوع انفجارهایی در نزدیکی جرف الصخر را ملاحظه می کنیم.این بیانیه افزود: می توانیم تأیید کنیم که هیچ پرسنل یا یگان (نظامی) آمریکایی در نزدیکی جرف الصخر وجود ندارد و آمریکا در این حادثه ادعایی دست نداشته است. برچسب ها: نیروهای مسلح عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: نیروهای مسلح عراق نیروهای مسلح عراق منطقه جرف الصخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیروهای مسلح مواجهه خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت دفاع، ستاد کل ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح در حال ارتقای سطح تجهیزات خود است.

رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت

وی افزود: آمادگی که امروز نیروی هوایی ارتش در جنگنده سوخو 24 دارد از تمام زمان ها بیشتر است. همچنین سایر جنگنده ها نیز از آمادگی صددرصدی برخوردار هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: همانطور که فرمانده کل ارتش تاکید کردند اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، قطعاً با پاسخ غیر قابل جبران ایران روبه رو خواهند شد که این پاسخ تمام نیروهای مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش را شامل می شود.

وی ادامه داد: ما در همه زمینه ها -چه پوشش هوایی و چه بمب افکن‌ها-آمادگی صددرصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.

واحدی تصریح کرد: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیروهای مسلح مواجهه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه
  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • فوری/ انفجار در مناطق مرکزی ایران / اسرائیل به ایران، عراق و سوریه حمله کرد
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان