Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیموری مدیرعامل آب وفاضلاب ایلام گفت: 24 روستای حوزه زردلان در هلیلان از نعمت آب برخوردار خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "نوراله تیموری" مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام  در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار با تشریح فعالیتهای این شرکت در حوزه شهرستان هلیلان گفت: با تلاشهای صورت گرفته فعالیتهای در خور توجهی  در شهر  هلیلان و روستاها  تابعه انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله این پروژه ها حفر یک حلقه چاه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در روستای چشمه ماهی است که بهره برداری از آن مشکل کمبود آب 13 روستایی مجتمع داجیوند رفع خواهد شد.

وی همچنین از رفع مشکل کمبود آب 24 روستای زردلان گرمسیری با اخذ ماده 23 خبر داد و افزود: با اجرای این  طرح بحث تامین آب شرب حوزه شهرستان هلیلان بصورت کامل و جامع بسته خواهد شد.   

تیموری گفت طرحهای آبرسانی دیگری در این شهرستان  در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری و همراهی مسًولین ارشد استان و تاًمین به موقع اعتبارات به بهره برداری برسند.

 

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان دهلران مهد تولید گندم است

عزیزان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.

وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار