Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ملکی نژاد روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و احتمال بارش برف در اواخر هفته جاری، شهروندان نکات ایمنی را در زمینه حفاظت از کنتورهای آب رعایت کنند.

وی اظهار کرد: دلیل اصلی یخ زدگی و ترکیدگی لوله ها و تاسیسات آب، قرار داشتن در فضای باز است و در صورت یخ زدگی از ریختن آب جوش روی کنتور یا روشن کردن آتش در حوضچه آن خودداری و برای رفع انجماد از سشوار استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باز گذاشتن شیر آب برای جلوگیری از یخ زدگی لوله، کار درستی نیست و خسارت های وارده بر عهده مشترکان خواهد بود و در زمستان گذشته، چند دستگاه کنتور به دلیل رعایت نشدن موارد ایمنی ترکیده بود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب آستارا ادامه داد: ۸۹ هزار مشترک آب داریم و روزانه ۳۵ هزار متر مکعب آب در شهرستان تولید و مصرف می شود و در صورت اجرای طرح آبرسانی از رودخانه چلوند، مشکل کمبود آب برطرف خواهد شد.

ملکی نژاد افزود: افزایش ویلاسازی و انشعابات غیرمجاز، علت افت فشار یا قطعی آب در برخی روستاهاست و برای رفع این مشکل، به همکاری دستگاه‌های مرتبط نیاز داریم.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور برف و یخ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور آستارا آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور برف و یخ اخبار کنکور یخ زدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود

امتداد - اگر رتبه‌بندی اجرایی شود کار بسیار مفید و خوبی در صنعت بیمه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، یکی از کارهای بزرگی که درحال انجام آن هستیم، رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه ای بوده هر چند که نماینده‌ها و کارگزاران شرکت‌های بیمه نیز در این رتبه‌بندی دخیل هستند.

اگر رتبه‌بندی اجرایی شود کار بسیار مفید و خوبی در صنعت بیمه خواهد بود. 

وقتی رتبۀ شرکت‌ها مشخص شود نوع مواجهۀ شرکت‌ها با پرتفوی‌های بزرگ و کوچک نیز مشخص می‌شود.

 

 برخی از مشتریان بزرگ که پرتفوی خوبی دارند به ما نامه می‌زنند و از ما می‌خواهند که شرکت‌های خوبمان را به آن‌ها معرفی کنیم، از آن‌جایی که ما رتبه‌بندی درست و علمی‌ تایید‌شده‌ای نداریم، مجبوریم به تنها شاخص موجود فعلی یعنی بحث توانگری و یا مدت زمان پرداخت خسارت و شکایات اتکا کنیم.

کاری که از ما برمی‌آید این است که همین اطلاعات را به شرکت‌ها بدهیم، اما از آن‌جا که توانگری اکثر شرکت‌ها در حال حاضر یک است، شاخص چندان مناسبی برای بیمه‌گزاران نیست.

رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه حتماً در برنامه‌های ما قرار دارد و تلاش ما بر این است که در کوتاه‌مدت روی آن کار کنیم.

 

حجم ویدیو: ۱۹٫۴۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۷ دانلود ویدیو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان با اقدام قوه قضاییه/ خداییان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • استقبال مسافران نوروزی از منطقه نمونه گردشگری حیران آستارا
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه درپی باران شدید
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اسکان بیش از یک‌ هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا
  • قطعی آب در برخی مناطق تبریز