Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرهاد کشاورز شامگاه روز سه شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار هر ۲ تیم بازی سخت و سنگینی ارائه دادند ولی سرانجام تیم ما توانست با تلاش بازیکنانش پیروز میدان شود.

وی بازی مقابل گیتی پسند را برای تیمش با اهمیت برشمرد و اظهارداشت: این تیم از کادر فنی و بازیکنان برتر و خوبی که نماد فوتسال کشور هستند بهره می برد و موفقیت امروز برای ما مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز میانگین سنی بازیکنان تیمش را ۲۲ سال اعلام و اضافه کرد: این تیم را بازیکنان جوان تشکیل می دهد و سعی بر این است در فوتسال ایران نسل جدیدی از بازیکنان را معرفی کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز یادآور شد: تیم گیتی پسند جزو بهترین تیم هاست ولی تیم ما از ستاره های جوان و هوشمند تشکیل شد که نتیجه تمرینات و تلاش خود را در این دیدار گرفته است.

وی تصریح کرد: به دنبال ارائه فوتسال نوین هستیم و امیدوارم تماشاگران از دیدین این بازی لذت برده باشند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند در هفته هفتم لیگ برتر ، عصر امروز در ورزشگاه مخابرات اصفهان میزبان مقاومت البرز بود و با نتیجه پنج بر یک بازی را واگذار کرد.

با این نتیجه تیم مقاومت البرز با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد و گیتی پسند اصفهان با ۱۱ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال البرز اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال البرز اصفهان لیگ برتر فوتسال البرز اصفهان اخبار کنکور مقاومت البرز گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او‌ ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم