Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:03:03 GMT

شجاع خلیل‌زاده بعد از گل در پست تخصصی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۹۸۷

مدافع ایرانی الریان جزو نفرات اصلی تیمش مقابل الوکره است.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الریان که شجاع خلیل‌زاده در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۷ امشب در استادیوم سحیم بن حمد مقابل تیم رده دهمی الوکره قرار می‌گیرد.

 

شجاع خلیل‌زاده که در دیدار اخیرشان مقابل قطر اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی حضور کامل در زمین داشت و موفق شد نخستین گل خود در لیگ ستارگان را با یک ضربه آکروباتیک تماشایی به ثمر رساند، امشب هم جزو نفرات اصلی تیمش برابر الوکره است.

 

 

مدافع ایرانی الریان که در ۶ مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و طی دو هفته اخیر در پست‌های دفاع راست و چپ بازی کرده بود، امشب مجددا در قلب خط دفاعی تیمش مقابل الوکره حضور دارد.

 

یاران خلیل‌زاده با کسب ۲۲ امتیاز در ۱۴ هفته لیگ ستارگان قطر در رتبه پنجم جدول قرار گرفته‌اند که در صورت پیروزی مقابل الوکره می‌توانند صعود دو پله‌ای و موقت داشته باشند.

شجاع خلیل زاده قطر الریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده قطر الریان شجاع خلیل زاده لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم رده ششمی النصر خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که چهار شب قبل در مسابقه سوپر شیلد بین قهرمانان لیگ‌های امارات و قطر به میدان رفت و پیروزی دو بر یک و قهرمانی را همراه با تیمش تجربه کرد، امشب هم در جمع نفرات اصلی شباب الاهلی مقابل النصر قرار گرفته است.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در دور برگشت لیگ برتر امارات پنج بازی و در جام ریاست جمهوری این کشور یک بازی انجام داده، امشب هم بین 11 نفر اصلی تیمش برابر النصر دیده می‌شود.

تیم فوتبال شباب الاهلی در حال حاضر 37 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر امارات است که دو بازی کمتر نسبت به الوصل صدرنشین انجام داده و اختلاف 14 امتیازی دارد.

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم