Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وبدا، اقبال روزافزون مردم به استفاده از انواع خدمات در حوزه طب ایرانی و بهره‌گیری از آموزه‌های این مکتب غنی طبی در حفظ تندرستی و پیشگیری از بروز بیماری‌ها، از یک‌سو و روند افزایشی انتشار اخبار و مطالب آموزشی مرتبط در فضاهای مجازی برای رفع نیاز جامعه در این زمینه از سوی دیگر، دفتر طب ایرانی و مکمل را بر آن داشت تا به‌منظور افزایش آگاهی خبرنگاران حوزه سلامت و فعالان فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از دیرینه پزشکی کشور و نکات مهمی که نیاز است در تهیه اخبار و مطالب آموزشی این حوزه مد نظر قرار گیرند، دوره‌ای آموزشی را با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره آموزشی که برای برگزاری در سه روز برنامه‌ریزی شده است، با اشاره به رویکرد جهانی برای استفاده از ظرفیت طب‌های سنتی و بومی در نظام سلامت، وضعیت طب سنتی در ایران از نظر تاریخچه و انواع رویکردهای منتسب به آن مورد بررسی قرار گرفته و ضمن بیان دستاوردهای کشورمان در این حوزه دانشی تا به امروز، بر نکات مهمی که در تهیه اخبار و انواع مطالب آموزشی مرتبط با این حوزه و به‌طور کلی حوزه سلامت باید در نظر گرفته شوند، تاکید می‌شود.

گفتنی است، نخستین روز این دوره آموزشی، فردا، چهارشنبه، اول بهمن ۱۳۹۹، از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و در دو بخش با موضوع «رویکرد سازمان جهانی بهداشت به استفاده از ظرفیت‌های طب سنتی و بومی در نظام سلامت کشورها» و «تاریخچه طب سنتی در ایران»، برگزار می‌شود و روزهای بعدی برگزاری دوره، در ادامه اطلاع‌رسانی می‌شود.

خبرنگاران رسانه ملی، رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعال در حوزه سلامت می‌توانند از طریق لینک vc.behdasht.gov.ir/webda در نرم‌افزار ادوبی‌کانکت و یا به‌صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی و دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، از محتوای نخستین دوره آموزشی ویژه خبرنگاران حوزه سلامت با موضوع «طب سنتی در ایران»، بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت طب سنتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت طب سنتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت طب سنتی اخبار کنکور دوره آموزشی حوزه سلامت طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تبرایی ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هرچه بیشتر با الزامات ممیزی و همچنین مشارکت استان‌ها در ممیزی‌های رسمی و استفاده از تجربیات یکدیگر است.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور افزود: با اجرای طرح تضمین کیفیت و سلامت محصولات شیلاتی و بهره گیری از تجربیات در استان‌های مختلف با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی می‌تواند در پیشبرد اهداف ممیزی تأثیر گذار باشد.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌ها، بنادر صیادی، کشتی‌ها و شناورهای صیادی در اولویت طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های شیلاتی قرار دارد.

کد خبر 6087558

دیگر خبرها

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است