Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،علی نبیان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث نرگسی گچساران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان های مهدی شهر، تکاب،جهرم،تربت حیدریه و گچساران از جمله این طرح هاست که تعدادی در سال جاری و بقیه تا خرداد سال ۱۴۰۰ بهره برداری می شود.

وی با یادآوری اهمیت افزایش تعداد زیرساخت های بیمارستانی در دوران انتشار ویروس کرونا تاکید کرد: همه مسئولان برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های بیمارستانی با پیشرفت فیزیکی بالا در تلاش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی بدون اشاره به آمار تعداد تخت ها و میزان اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان ها ابراز داشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۱۳ بیمارستان در مناطق مختلف کشور بهره برداری شده است.

نبیان عنوان کرد:بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران با ۱۱ هزارو ۲۹۵ متر زیربنا و ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری بهره برداری  می شود.

وی تصریح کرد: ایجاد پد فرود بالگرد در بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران از ملزوماتی است که امروز اجرای آن مصوب شده است.

نبیان گفت:بیمارستان نرگسی گچساران دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، "سی سی یو" با چهار تخت، ۶ تخت "آی سی یو"، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ابراز داشت: تجهیزات این طرح درمانی بر عهده وزارت بهداشت و درمان است که  به طور کامل تامین و به استان منتقل شده است.

کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه سال ۱۳۹۲ آغاز شد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه های علوم پزشکی گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه های علوم پزشکی گچساران کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه های علوم پزشکی گچساران اخبار کنکور بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حسینعلی شرکایی با اشاره به مشکلاتی که تأسیس معاینه فنی خودروهای سبک اسدآباد را به تاخیر انداخت گفت: با پیگیری مسولان مشکلات راه اندازی معاینه فنی این شهرستان برطرف و یکی از مطالبات مهم شهروندان اسدآبادی تحقق پیدا کرد.

او تصریح کرد: برنده مزایده راه اندازی خودرو‌های سبک اسدآباد به مراجع ذی صلاح معرفی شده است که پس از اخذ مجوز‌های مربوطه این مرکز در اسدآباد راه اندازی می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • افزایش رهاسازی آب سد کوثر به ۱۷۰ متر مکعب بر ثانیه
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد