Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@15:26:35 GMT

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۶۰۹۲

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* برف و باران در جاده‌های چهار استان

وی اضافه کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت و محورهای هراز، ‌کندوان و فیروزکوه نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح وضعیت جوی جاده‌های شمال گفت: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم ام بارش برف و باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی و بارش باران در برخی از محورهای استان اردبیل گزارش شده است.

* ترافیک سنگین بین کرج و قزوین

آشوری از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

* سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16 درصد

وی گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2281 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 1.2 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌* آزادراه های ‌کرج-تهران و کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه‌ تهران-کرج ثبت شد.

* شمشک-دیزین مسدود است

آشوری اظهار داشت:‌ در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده وازک-بلده در مازندران و محور خرم‌آباد-پلدختر، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی بیان کرد: همچنین جاده شهداد-نهبندان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، ‌جاده پونل - خلخال و محور سروآباد-پاوه، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بارش برف تهران ترافیک ترافیک سنگین جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آخرین گزارش‌ها از مدیریت راه‌های کشور و وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تردد در سایر محورهای شمالی

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های لاسم، آب اسک، رینه، گزنک و وانا و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان و شاهاندشت

- ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار

- تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت)

ضمناً محورهای چالوس و هراز دارای بارش پراکنده برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کد خبر 6063622

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت