Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عملیات مشترک هوابرد و متحرک هوایی به منظور ارزیابی مهارت نیرو‌های هوابرد نزاجا، با موفقیت در منطقه عمومی سواحل مکران انجام شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا، در جمع خبرنگاران، گفت: عملیات مشترک هوابرد و متحرک هوایی با به‌کارگیری یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی ارتش، پشتیبانی ترابری هواپیما‌های سنگین نیروی هوایی ارتش و بالگرد‌های هوانیروز صبح امروز با موفقیت در منطقه عمومی سواحل مکران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات مشترک هوابرد برای ارزیابی مهارت کارکنان تیپ قهرمان ۵۵ هوابرد طرح ریزی شده، که از پادگان سرزمینی مستقیما توسط هواپیما‌های سی۱۳۰ نیروی هوایی ارتش به منطقه هدف ترابری شده و در منطقه موردنظر فرود آمدند؛ سپس با به‌کارگیری ادوات زرهی شنیدار، ماموریت خود را برای تصرف اهداف در منطقه ساحلی آغاز کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در پایان این عملیات عملکرد تیپ هوابرد در به‌کارگیری ادوات شنیدار و زرهی در منطقه هدف مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفتند.

امیر نعمتی ادامه داد: پشتیبانی و امنیت هوایی هواپیما‌های نیروی هوایی ارتش در اجرای ماموریت توسط قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) انجام می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی بین نیرو‌های چهارگانه ارتش و تاثیر مهم آن در ارتقای توان دفاعی گفت: کارکنان تیپ ۵۵ روی زمین از ادوات تهاجمی شنیدار استفاده کرده و با تیپ مکانیزه هجومی ما مشترک خواهند شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در این رزمایش عملیات مشترک در دو مرحله انجام می‌شود؛ مرحله اول تا فرود روی زمین و مرحله دوم بعد از فرود نیرو‌های واکنش سریع بر روی زمین انجام می‌شود.

امیر نعمتی تصریح کرد: عملیات متحرک هوایی با هدف استفاده از بالگرد‌های شنوک و ۲۱۴ هوانیروز در دو بخش بر روی آب و در سطح و زیر سطح طرح ریزی و انجام شده و بدین ترتیب اهداف در عمق دریا و ساحل به طور همزمان منهدم شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوذر نعمتی رزمایش اقتدار 99 نیروی هوایی پشتیبانی ترابری هوانیروز تیپ قهرمان 55 جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش عملیات مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز ارتش، با اشاره به پاسخ سخت نیروهای مسلح به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» را به فرمانده معظم کل قوا و مردم تبریک می‌گویم‌؛ زیرا طبق خواسته ملت ایران پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم‌ صهیونیستی داده شد و این عملیات نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به روز ارتش، گفت: ۲۹ فروردین روز خجسته‌ای است که آن را به عنوان روز تبلور ارتش می‌شناسیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی با ارتش شاهنشاهی تفاوت بسیاری دارد؛ زیرا ارتش جمهوری اسلامی منبعث از نهضت و انقلاب اسلامی است.

در حال به روز رسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • در صورت تعدی رژیم صهیونیستی، ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد
  • نیرو‌های مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/کریدورها کاملا باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است / کریدورها کاملاً باز است