Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات کنسولگری روسیه در نیویورک از قطع شدن خطوط تلفن کنسولگری و بروز اختلال در دسترسی آن به اینترنت خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری ریانووستی روز سه‌شنبه به نقل از مقامات کنسولگری روسیه در نیویورک گزارش داد که طرف آمریکایی از روز گذشته خطوط تلفن کنسولگری روسیه در نیویورک را قطع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

یکی از مقامات کنسولگری روسیه در نیویورک به ریانووستی گفته است که از روز 18 ژانویه (29 دی) تمامی خطوط تلفن شهری کنسولگری روسیه در نیویورک قطع شده و دسترسی کنسولگری به اینترنت نیز دچار اختلالات موردی بوده است.

به گفته این مقام روس، شهروندان این کشور از روز گذشته برای تماس با کنسولگری دچار مشکل بوده‌اند و طرف آمریکایی اعلام کرده است که قطع شدن خطوط تلفن ناشی از مشکلات فنی است.

این دیپلمات روس که ریانووستی به نامش اشاره‌ای نکرده است، در ادامه اظهار داشت: «ظاهراً آنها دو روز است که نتوانسته‌اند این مشکل را حل کنند. چنین اتفاقی هرگز سابقه نداشته است. ما یک یا دو خط تلفن نداریم؛ ما در اینجا تعداد زیادی خط تلفن داریم و به نظر می‌رسد که همه‌چیز ناگهان خاموش شده است.»

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار آمریکا اخبار روسیه اخبار آمریکا کنسولگری روسیه در نیویورک خطوط تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد