Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان نقل و انتقالات اروپا در مورد تیم آینده داوید آلابا اتفاق نظر ندارند اما رومانو مطمئن است که او به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید خواهد شد.

با وجود انتشار اخبار مختلف پیرامون انتقال داوید آلابا به رئال مادرید، فابریتزیو رومانو اطمینان دارد که این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ پیش قرارداد رئال مادرید برای داوید آلابا از همان ابتدای ژانویه 2021 آماده بود و به این بازیکن ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود آلابا طی هفته های آتی قرارداد خود را امضا کند. دستمزد خالص او در رئال مادرید، 12 میلیون یورو در سال خواهد بود. پاری سن ژرمن و لیورپول نیز به جذب این مدافع 28 ساله اتریشی علاقه دارند و حتی لیورپول دو هفته پیش پیشنهاد مهمی به او ارائه کرده است؛ اما خواسته آلابا مشخص است. او همیشه رویای بازی در رئال مادرید را داشته است و اکنون فرصت تحقق این رویا را از دست نمی دهد.

اخبار داغ 

محمدحسین کنعانی زادگان | خداحافظ تا پایان نیم فصل! واکنش سهیل مهدی به اعتراض استقلال: صبر کنید، نوبت به پرسپولیس هم می رسد! قتل مرد بی غیرت فامیل / 6 ماه دور از چشم شوهرم تسلیم او بودم! ماریو مانژوکیچ به میلان پیوست / رسمی حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید داوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید