Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 با تشریح ویژه برنامه های "هفته هوای پاک" گفت: برگزاری وبینارها و کارگاه های آموزشی مجازی در کنار همایش دوچرخه سواری و قدردانی از رکاب زنان برخی از برنامه های هفته پاک است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "حمیدرضا فرخی" در اینباره گفت: به مناسبت هفته هوای پاک که از 27 دی ماه لغایت 3 بهمن ماه است، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی درخصوص آلودگی هوا و مضرات آن بر روی سلامتی انسان توسط اساتید دانشگاهی با محوریت اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه 4 از جمله برنامه های این هفته پاک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: بالا بردن اطلاع شهروندان با ارائه پیامها، محتوای متنی، صوتی، تصویری، فیلم وکلیپ با موضوعات هوای پاک در کانال ها و صفحات مجازی مدارس، سرای محلات، دبیران کانون و ... از دیگر برنامههای این هفته به شمار می رود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 در ادامه از برگزاری مسابقات مختلف نقاشی، طراحی پوستر، انشاء نویسی در فضای مجازی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته هوای پاک، مراسم دوچرخه سواری و رکاب زنی با حضور علاقه مندان محیط زیست برگزار و از رکابزنان قدردانی شد.
فرخی در پایان از برگزاری وبینار آموزشی، پنل های پرسش و پاسخ و میزگرد آنلاین با حضور مسئول NGO کندو، کاشت نهال با حضور کارشناسان و علاقه مندان به محیط زیست و پخش کلیپ، تیزر، موشن گرافی و فیلم کوتاه در نمایشگرهای موجود در ساختمان منطقه خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هفته هوای پاک محیط زیست منطقه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره ورزش و جوانان گلبهار گفت:این پویش به ابتکار گروه حفظ محیط زیست، هیات کوهنوردی، شهرداری، شورا در سه شنبه‌های آخر هرماه در بوستان‌های گلبهار اجرایی می‌شود.
رضا شهنازی  افزود:در نخستین گام از پویش، پر بازدید‌ترین بوستان گلبهار با مشارکت ۲۰ نفر از حامیان محیط زیست شهری پاکسازی شد.
او گفت: مشارکت و همدلی گسترده حامیان در پویش‌های پاکسازی محیط شهری می‌تواند نوید بخش آینده روشن برای محیط زیست شهری گلبهار باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان