Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ به تمجید از هافبک پرتغالی تیم خود می پردازد. 

منچستریونایتد و فولام فردا (چهارشنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد راجع به تقابل با فولام می گوید:

فکر می کنم فولام پس از شروع بدی که در لیگ داشت، به خوبی شرایط را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در اواخر نقل و انتقالات تابستانی خریدهای بسیار خوبی داشتند و سرمربی بسیار خوبی را نیز دارند. اسکات پارکر (سرمربی فولام) و سران فولام به سازماندهی و فرم تیم خود اطمینان دارند و آن ها تیم بسیار سرسختی در زمینه شکستن خط دفاعی خود هستند. در هر صورت، بازی در ورزشگاه خانگی آن ها به حد کافی کار سختی است و آن ها اکنون از ساختار بسیار خوبی در زمینه کار با توپ و بدون توپ برخوردار هستند و بازیکنان دفاعی سریع و قدرتمندی را در اختیار دارند که می توانند تفاوت ها را رقم بزنند. باز سختی دیگری در لیگ برتر انگلیس خواهیم داشت.

از سولسشر درباره نگرانی نسبت به عدم پیروزی مقابل تیم های بزرگ سوال شد و او پاسخ داد:

بازی های سخت و نزدیکی با تیم هایی که در جدول نزدیک به ما هستند، داشته ایم. تاتنهام تنها تیمی است که موفق به شکست ما شده است. لیورپول، چلسی و منچسترسیتی مقابل ما حتی موفق به گلزنی نیز نشدند. در زمینه دفاعی عملکرد خوبی داشته ایم و اگر همچون بازی های اخیر بتوانیم به روند پیروزی های خود ادامه دهیم، فکر می کنم که شانس خوبی خواهیم داشت که تا پایان فصل نیز در رقابت برای کسب قهرمانی در لیگ بمانیم.  

از سولسشر درباره افت عملکرد برونو فرناندز در بازی های اخیر سوال شد و او پاسخ داد:

فرم برونو بسیار خوب است و به تازگی به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شد. خیر، او خسته نیست و هیچوقت خسته نمی شود. برونو بازیکنی است که در تمامی بازی ها در حال دویدن است و تمام میدان بازی را پوشش می دهد. در بازی با لیورپول، اگر ضربه ایستگاهی او به گل تبدیل می شد و یا اگر می توانست ارسال لوک شاو را به گل تبدیل کند، مجددا از او به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر تمجید می شد. برونو بازیکن فوق العاده‌ای است. او خسته نیست و اگر از او در این رابطه (خستگی) سوال کنم، او خواهد گفت که هیچوقت خسته نمی شود. از برونو انتظار می رود که فرصت گلزنی خلق کند، گلزنی کند و گاهی اوقات جزئیاتی کوچک بر علیه او می شوند.  

سولسشر درباره غایبان منچستریونایتد برای بازی فردا گفت:

ما هنوز نتایج مربوط به تست های کرونا را دریافت نکرده ایم و تقریبا 30 ساعت از تست گیری می گذرد. امیدواریم که به زودی نتایج آن را دریافت کنیم. امروز به غیر از فیل جونز و برندن ویلیامز، سایر بازیکنان در تمرینات حضور داشتند.  

سولسشر راجع به جدایی برخی از بازیکنان منچستریونایتد در نقل و انتقالات زمستانی می گوید:

نمی خواهم راجع به تک تک بازیکنان صحبت کنم اما شاید بتوانیم به یک یا دو بازیکن اجازه جدایی دهیم. با این حال، نقطه قوت تیم ما این است که ترکیب بسیار خوبی را در اختیار داریم که این ترکیب از عمق خوبی برخوردار است. به همین خاطر، نمی خواهیم به سادگی بازیکنان خود را به فروش برسانیم تا این مزیت را از دست بدهیم. نمی توانم پاسخی بهتر از این را به شما بدهم.  

سولسشر راجع به وضعیت اماد دیالو و احتمال حضور او در ترکیب اصلی منچستریونایتد می گوید:

خیلی خوب است. اماد به خوبی می تواند توپ را کنترل کند و از تمرین کردن لذت می برد. او تفاوت ها را در تمرینات رقم می زند که با توجه به سن و سال او، این مسئله بسیار قابل توجهی به شمار می رود. نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی با لیگ برتر انگلیس دارد اما من فکر نمی کنم که حضور او در ترکیب اصلی خیلی طول بکشد. 4 یا 5 هفته برای اولین حضور دیالو در ترکیب؟ ممکن است سریع تر از این زمان در ترکیب اصلی ما قرار گیرد. او به خوبی در تیم ما جا افتاده است. اماد شخصیت خوبی دارد و همیشه فردی مودب است که لبخندی بر لب دارد و به سختی کار می کند. دیالو به خوبی جلسات تمرینی خود را پشت سر می گذارد، به مرور به ما عادت خواهد کرد و همواره مدت زمانی لازم است تا یک بازیکن جدید در تیم خود سازگار شود اما او به خوبی در اینجا سازگار شده است. 

از سولسشر سوال شد که آیا از مربیگری در منچستریونایتد لذت می برد و او پاسخ داد:

البته که از این کار لذت می برم و اگر اینطور نمی بود و احساس نمی کردم که در حال بازگرداندن باشگاه به جایگاه واقعی خود هستم، در چنین جایگاهی حضور نداشتم. نمی توانم بگویم که که در شغل خود از چیزهای زیادی لذت نمی برم. من از کنار گذاشتن بازیکنان لذت نمی برم و انجام این کار در بازی های بزرگ سخت است. این که در بازی بزرگی همچون بازی روز یکشنبه برخی از بازیکنان را کنار بگذاریم و از همان بازیکنانی که شایسته بازی کردن بودند، درخواست کنیم که روز دوشنبه به تمرینات بیایند، کار سختی است.

اخبار داغ 

محمدحسین کنعانی زادگان | خداحافظ تا پایان نیم فصل! واکنش سهیل مهدی به اعتراض استقلال: صبر کنید، نوبت به پرسپولیس هم می رسد! قتل مرد بی غیرت فامیل / 6 ماه دور از چشم شوهرم تسلیم او بودم! ماریو مانژوکیچ به میلان پیوست / رسمی حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترکیب اصلی بسیار خوبی لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست تیمش استفاده از بازیکنان جوان است.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات است. از وقتی به پیکان آمدم تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر کنم که به نباختن عادت کند که در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی را داریم، اما بازی فردا برای ما سخت است.

وی افزود: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

اودر ادامه گفت: همچنین درباره ما اهدافی را داریم که می‌خواهیم به آن اهداف برسیم. از وقتی که در پیکان مسئولیت قبول کردم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم، چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آن‌ها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

عنایتی همچنین گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس