Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد بذرافشان اظهار داشت: اکثر این آموزش‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و از راه دور انجام شده است.

وی افزود: جهت آموزش این تعداد از مددجویان ۱۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال هزینه شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۲۸۷ نفر آموزش‌های مقدماتی، ۷ هزار و ۲۲۶ نفر پایدارسازی و توسعه و ۷ هزار و ۸۶۱ نفر آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امداد فارس ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲ هزار و ۱۲۱ نفر از مددجویان با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال بابت کاریابی به مؤسسات و شرکت‌ها معرفی و مشغول به کار شدند.

بذرافشان در پایان از تمامی متخصصان و دارندگان مراکز آموزشی استان دعوت کرد تا به عنوان راهبر شغلی در زمینه آموزش مددجویان با کمیته امداد همکاری کنند.

کد خبر 5126026

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد فارس شیراز ویروس کرونا کرمانشاه شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها شهرستان کرج گرگان بوشهر عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس

ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس، یکی از ویژگی‌های مردم این استان را نیکوکار بودن و بی‌تفاوت نبودن نسبت به حال یکدیگر دانست.

مرتضی موصلی امروز، ۵ اردیبهشت در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان، با بیان اینکه یکی از جهت‌گیری‌های کمیته امداد، توسعه انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی است، گفت: یکی از بزرگترین برجستگی‌های استان فارس، نیکوکار بودن مردم استان و بی‌تفاوت نبودن نسبت به حال یکدیگر است و ما باید زمینه هم‌افزایی مردم و خیرین در این راه فراهم کنیم.

وی یکی از اهداف کمیته امداد در سال جاری را حرکت جمعی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در راستای شعار سال عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید یکی از مهم‌ترین راهبردهای ما در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

موصلی با بیان اینکه شناسایی و معرفی الگوهای موفق در میان خیرین، یکی از کارهایی است که می‌تواند در زمینه ترویج کمک به نیازمندان موثر باشد، گفت: به‌عنوان مثال مجموعه‌ای را می‌شناسیم که بیش از ۴٠٠ مسکن را برای خانواده‌های نیازمند در دست احداث دارند، برخی موسسات از ظرفیت‌های خیرین استان فارسی خارج از کشور استفاده می‌کنند و بعضی دیگر هم در عرصه بین‌المللی فعالیت دارند که ما در تلاش هستیم تا از این الگوها استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با تاکید بر اینکه نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی، انقلابی و حاکمیتی است، گفت: کمیته امداد امام راحل بیش از چهار دهه است که در عرصه خدمتگزاری و فراهم کردن زمینه خدمت شایسته به خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند تلاش می‌کند و هدف اصلی کمیته بر توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلفِ اقتصادی، فکری، فرهنگی و اجتماعی است.

وی در پایان به محورهای پیشنهادی خود در جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها پرداخت و گفت: ایجاد فرصتهای شغلی پایدار، توسعه کارکردهای کارآفرینی، احداث و یا خرید مسکن نیازمندان به خصوص با بهره‌گیری از ظرفیت نهضت ملی مسکن، کمک به تامین جهیزیه و تسهیل ازدواج، کمک به درمان بیماران صعب العلاج و زمین گیر، فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و هم‌افزایی در تامین منابع قرض الحسنه، از جمله مهمترین مسائلی هستند که در کمیته امداد آنها را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز