Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر منوچهر حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی که در سالن معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین برگزار شد اظهار کرد: دهه فجر عید انقلاب است و نباید اجازه دهیم کرونا باعث قربانی شدن این ایام شود.

وی افزود: انتخابات مهم شورای شهر و ریاست جمهوری را نیز در پیش داریم و از امروز باید به دنبال مشارکت حداکثری باشیم و تدبیر و برنامه ریزی لازم برای شکست توطئه‌های دشمن در این انتخابات مهم و حساس صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: انتخابات این دور دارای حساسیت بسیاری در داخل و مهم‌تر از همه در خارج است و نقش رسانه‌ها در ایجاد شور در کشور برای این انتخابات یک نقش بی بدیل است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه کرونا تصریح کرد: توفیقات خوبی در رابطه با کنترل و مبارزه با کرونا به دست آمده و مردم همراهی خوبی داشته‌اند و امیدواریم این همراهی مردم استمرار داشته باشد.

حبیبی با اشاره به اینکه کرونا آسیب‌های مالی و اجتماعی فراوانی برای دنیا به همراه داشت گفت: امیدآفرینی نسبت به وضعیت جامعه باید در اولویت قرار بگیرد.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید توسط دستگاه‌های فرهنگی تبیین شود و تا به امروز نیز آنطور که باید در این مسیر گام برداشته می‌شد اقدام نشده و این جای تأسف است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه لازم است تبیین این بیانیه باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: رسانه‌ها تبیین بیانیه گام دوم را در دستور کار قرار دهند.

وی اظهار کرد: اجرا و حرکت دستگاه‌ها به سمت بیانیه گام دوم نیز باید توسط رسانه‌ها مطالبه گری شود تا بتوانیم شاهد اجرا و تحقق این سند بالادستی و مهم برای کشور باشیم.

حبیبی در پایان با اشاره به طرح برخی مشکلات در حوزه کیوسک‌های مطبوعاتی یادآور شد: ساماندهی، احیا و به صرفه رسیدن اقتصادی کیوسک‌های مطبوعاتی باید در کارگروهی بررسی و در جلسه شورای اطلاع رسانی نهایی شود.

کد خبر 5126027

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب منوچهر حبیبی استانداری قزوین گام دوم انقلاب ویروس کرونا کرمانشاه شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها شهرستان کرج گرگان بوشهر عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا بیانیه گام دوم رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن

همشهری آنلاین ـ لاله غزالی: کووید ـ ۱۹ و زیرسویه‌های آن حدود ۳ سال جهان را با مخوف‌ترین پاندمی قرن مواجه کرد و جان بسیاری از انسان‌ها را گرفت. اکنون که این بیماری فروکش کرده و آمار ابتلا به آن و تلفاتش کاهش پیدا کرده است، پزشکان و متخصصان در حال پژوهش درباره مسائل مرتبط با آن هستند.

اکنون موضوع مهم درباره کرونا عوارض آن است چراکه محققان براساس مطالعات خود ثابت کرده‌اند این بیماری تبعات و عوارضی دارد که مبتلایان را تا سال‌ها پس از بهبودی هم درگیر خود می‌کند.
عوارض این بیماری برای افراد متفاوت است و فاکتورهایی همچون سابقه بیماری‌ها، ژنتیک، میزان ایمنی بدن و... را دربر می‌گیرد.

کرونا عوارض کوتاه‌مدت و بلندمت دارد و می‌تواند به اندام‌های حیاتی بدن شامل قلب، ریه، مغز، کبد، کلیه و... آسیب بزند و باعث سکته قلبی و مغزی، افزایش احتمال ابتلا به پارکینسون و آلزایمر، نارسایی کلیه، ریزش مو و بثورات پوستی، مشکلات تنفسی، خستگی مزمن و... شود.

آنچه در این میان به آن کمتر پرداخته شده، عوارض روانی کروناست و حتی شاید فرد بهبودیافته نداند بعضی تغییرات خلقی وی به دلیل کرونا باشد. این در حالی است که پژوهشگران در تحقیقات خود به نشانه‌های متقنی از ارتباط بیماری‌های روانی با کرونا دست یافته‌اند و تاکید می‌کنند افراد درگیر باید از این موضوع آگاه باشند و برای درمان اقدام کنند.

در اینفوگرافیک زیر شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن را مشاهده می‌کنید:

گرافیست: داود سرخوش

کد خبر 846950 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کرونا خبر مهم بیماری - ویروس بیماری - بیمارستان بیماری روانی روانشناسی

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است