Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی نافچی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان به نارضایتی شهروندان از تردد معتادان متجاهر در کوی و برزن اشاره کرد و افزود: با ابلاغ اجرای طرح جمع آوری این معتادان در سطح کشور، استان زنجان به سرعت وارد عمل شد و به همین لحاظ جایگاه دوم کشور را کسب کرد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۵۷۱ نفر از معتادان متجاهر از سراسر استان جمع آوری شدند، تصریح کرد: طی ۱۰ ماهه اول امسال کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی نافچی یادآورشد : استان زنجان همچنین به لحاظ رشد کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون رتبه دوم کشور را دارد.

وی رویکرد جدی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری از ورود هرگونه مواد مخدر و کشت برخی از انواع آن به ویژه مخدر گُل در استان عنوان کرد و گفت: فرمانداران و دهیاران باید نظارت جدی در این خصوص داشته باشند و اداره کل منابع طبیعی و سازمان جهاد کشاورزی نیز مکلف به رصد دقیق عرصه های مختلف به همین منظور هستند.

مرادی نافچی هنر این شورا را مراقبت پس از درمان، نهادینه کردن فرهنگ جامعه پذیری معتادان و ایجاد اشتغال برای این افراد بیان کرد و افزود: این اقدامات از بازگشت مجدد معتادان به سوی مواد مخدر جلوگیری خواهد کرد.

برچسب‌ها سرقت مواد مخدر زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر زنجان سرقت مواد مخدر زنجان اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی کلونی آسیب که معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین ایجاد کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد احمدی‌ صدر روز دوشنبه با اشاره به اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق تهران اظهار کرد: طی اجرای این طرح سراسری که به مدت ۱۵ روز در پایتخت به اجرا در می‌آید، نقاط گوناگون کلونی آسیب در نقاط مختلف شهر مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: یکی از این نقاط آسیب مربوط به محل زندگی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری یک زمین بایر در محدوده خیابان فدائیان اسلام جنوب، نبش خیابان زنگنه بود.

احمدی‌صدر ادامه داد: به همت گشت حامی شهر این سازمان، گشت فوریت‌های اجتماعی منطقه ۱۶، عوامل ناحیه ۳ منطقه ۱۶ و با همکاری ایستگاه آتش نشانی بعثت این کلونی معتادان متجاهر برچیده شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: فردی که در این کلونی حضور داشت و پاتوقی برای خود و دیگر معتادان متجاهر فراهم کرده بود مورد ساماندهی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش مدت زمان نگهداری معتادان متجاهر به یکسال طرح جدید پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر

دیگر خبرها

  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان
  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها
  • جمع‌آوری و دستگیری ۶۷ معتاد و سوداگر مرگ در رودبار
  • وجود ظرفیت خالی برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران