Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در آیین رونمایی از محصولات جدید در حوزه مکمل، مواد اولیه و دارو‌های ایورمکتین اظهار کرد: یکسال پیش در چنین روزی ما یک قاسم سلیمانی داشتیم و یک ترامپ، اما امروز ذلتی برای این جانی به وجود آمده از طرفی مزار شهید سلیمانی کعبه دل‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امروز برای خسته نباشید خدمت فرزندان امام و سربازان رهبری رسیدم، گفت: دو شعار کلیدی دشمنان دارند که یکی طرفداری از حقوق بشر و دیگری طرفداری از دانش است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام رفتار با اشاره به اینکه دشمنان را با مردم دنیا از جمله مردم لبنان، یمن، سوریه و... دیده اید، ادامه داد: مردم را می‌کشند و شرکت‌های دانش بنیان را تحریم می‌کنند.

مخبر با بیان اینکه یک ماه پیش شهید فخری زاده را شهید کردند امروز دانش بنیان برکت را تحریم کردند، گفت: این دشمنان با شخصیت‌ها دشمنی ندارند بلکه از مردم می‌ترسند و با آن‌ها دشمنی دارند.

وی با بیان اینکه این مردم هستند که با دشمنان تقابل می‌کنند، گفت: یک کلمه به دشمن می‌گویم و آن این است که تمام تلاش هایتان مذبوهانه است و ما در همه‌ زمینه‌ها به صورت یکپارچه و منسجم تلاش کردیم.

مخبر گفت: اینکه ستاد را بلافاصله بعد از واکسن تحریم کردند مردم باید بدانند با کیفیت و کمیت بهتر واکسن را تولید می‌کنیم و از دیگر کشور‌ها جلو خواهیم بود.

وی بیان کرد: واکسن‌های تولید شده خارجی عارضه‌های فراوانی داشته اند، اما واکسن ایرانی تولید شده تاکنون هیچ عارضه‌ای نداشته است و این کار به نتیجه خواهد رسید.

مخبر گفت: تولید واکسن در آزمایشگاه موضوعی مهم است، اما آن که اهمیت اصلی دارد تولید انبوه آن است؛ ظرف یک ماه آینده بین ٢تا ٣میلیون دوز ماهانه تولید کنیم و تولیدات واکسن را به ١٢تا ١۴میلیون دوز واکسن خواهیم رساند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیان کرد: از شخصیت‌های سیاسی تشکر می‌کنم که به تحریم های دشمن موضع می‌گیرد و از همه افراد ممنونم.

مخبر ادامه داد: کشور‌های اروپایی از ما درخواست ماسک و دارو کردند و ظرف یکسال گذشته در هیچ موضوعی محتاج غرب نشدیم.

وی گفت: تمام تولیدات ستاد رویکرد اقتصادی نیست و بخش قابل توجهی از تولیدات به صورت رایگان در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهیم.تعدادی از داروی ایورمکتین به صورت رایگان به وزارت بهداشت داده می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: ان شالله شاهد باشیم به کوری چشم دشمن محرومیت در کشور نباشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ماسک واکسن کرونا ایورمکتین تحریم قاسم سلیمانی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر با بازگشت ۵۰ واحد راکد صنعتی به چرخه تولید در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن ضامن‌فر امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ستاد تسهیل جایگاه تبیین مشکلات واحدهای تولیدی است تا در خصوص آنها تصمیم‌گیری و در جهت رفع آنها و پایداری اشتغال و تولید گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم در سال جدید جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را بیش از پیش برگزار و بیشتر میدانی عمل کنیم، افزود: برگزاری مستمر و منظم این جلسات و همراهی و همکاری دستگاه‌های اداری و سیستم بانکی استان موجب شد طی دو سال گذشته ۵۰ واحد راکد تولیدی، صنعتی و گردشگری به چرخه تولید بازگردند که مهمترین آن کارخانه قند یاسوج است.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازگشت این تعداد واحد به چرخه تولید زمینه‌ساز اشتغال خوبی در سطح استان بوده است و تنها بازگشت کارخانه قند به چرخه تولید موجب اشتغال ۲۰۰ نفر شد.

وی عمده مشکلات سرمایه‌گذاران را مسائل بانکی و تمدید مهلت پرداخت تسهیلات بانکی بیان و تصریح کرد: در برخی مواقع دستگاه‌ها و بانک‌ها برای همکاری با سرمایه‌گذاران نیازمند مصوبات ستاد تسهیل هستند که در این زمینه سرعت تصمیم‌گیری افزایش می‌یابد.

ضامن‌فر خاطرنشان کرد: نگاه ستاد تسهیل این است که بدون بروکراسی اداری و اینکه واحدها درگیر زمان شوند در سریع‌ترین زمان ممکن مسائل را در ستاد تسهیل مطرح و رفع شود.

وی افزود: ستاد تسهیل در سال جدید بنا دارد جلساتی را در محل اجرای طرح‌ها و همچنین شهرستان‌ها داشته باشد و از حیث کمیت و کیفت جلسات پرباری داشته باشیم.

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عوائد و نتایج جلسات منجر به بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید و کامل شدن همه ظرفیت واحدها می‌شود تا شاهد سرمایه‌گذاری و وارد شدن طرح‌های بیشتری به چرخه تولید باشیم.

وی تصریح کرد: در استان بسیاری از دستور کارهایی که در جلسه مطرح می‌شود حاشیه امنی ایجاد می‌کند که مدیران با فراغ بیشتری به واحدهای سرمایه‌گذاری کمک کنند و در رفع مشکلات و حل مسائل این واحدها همکاری دارند.

ضامن‌فر خاطرنشان کرد: در چهارمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات شش طرح اقتصادی مطرح و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات آنها گرفته شد.

کد خبر 747960

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا