Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بسته تصویری مجازیا کاری از باشگاه خبرنگاران جوان البرز است که در آن به موضوعات داغ فضای مجازی و اخبار وایرال شده این استان به شیوه متفاوت پرداخته می شود.

تیم فوتبال گل ریحان البرز و معرفی هفت مربی در یازده ماه، پایین آوردن تابلوی قدیمی بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به دلایلی مبهم و نصب یک تابلوی جدید بعد از انتقادها به این اقدام و واکنش های کاربران به حراجی های مسئله دار از جمله موضوعات داغ مطرح شده چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی البرز است که در بسته مجازیای این هفته به آن پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فضای مجازی داغ های مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم شروع خوبی نداشت، اگرچه در از اواخر نیم فصل اول تاکنون شرایط بهتری پیدا کرده، اما هنوز نتایج دلخواه هواداران خود را کسب نکرده است.

فولادی‌ها هفته پیش در قزوین مقابل شمس‌آذر شکست خوردند تا حالا با منطقه سقوط 5 امتیاز اختلاف داشته باشند. در چنین شرایطی هواداران فولاد از شرایط تیم خود ناراضی هستند و امیدوارند در 6 بازی آینده شرایط برای این تیم فرق کند.

بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد امشب پوستری از بازیکنان و هواداران را منتشر کرده که روی آن از عبارت «ما برمی‌گردیم» استفاده کرده است.فولادی‌ها قصد دارند با ایجاد اتحاد به آینده بهتر فکر کنند و البته که امیدوارند روزهای خوبی را در هفته های پایانی لیگ برتر رقم بزنند.

گفتنی است؛ فولاد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است؛ مسابقه‌ای دشوار که عبدالله ویسی و شاگردانش در آن محکوم به کسب امتیاز هستند.

دیگر خبرها

  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • «معارف قرآن» استاد مصباح نظام فکری منسجمی از معارف را شکل می دهد
  • معمای قتل مرد رها شده مقابل بیمارستان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بیمارستان سیدالشهدا طی یک سال
  • خونسردی مانوئل نویر در محوطه جریمه خودی و پا به توپ شدن در دیدار مقابل آرسنال / فیلم
  • گل به خودی هاشیوکا مقابل منچسترسیتی (منچسترسیتی 1-0 لوتون تاون)
  • جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند
  • تحقق شعار سال در گرو برنامه‌های تولید در بخش خصوصی است
  • قتل کوروش اسرار هولناک کمپ را افشا کرد /شکنجه غیر انسانی معتادان /«کارمندان با صحنه سازی از خانواده ها اخاذی می کردند» /بازداشت کارمندان و صاحب کمپ