Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - حسن تلیکانی، عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران، در سفری یک‌روزه ضمن بازدید از شعب استان سمنان به بررسی شاخص‌های عملکردی شعب پرداخت و عبور از مرز 7000 میلیارد ریال منابع در این استان را به مدیریت و کارکنان شعب تبریک گفت.
به گزارش شمانیوز، صمدی مدیر شعب بانک در استان سمنان گزارش از وضعیت شاخص های بانک در استان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این سفر، بهزاد مومیوند سرپرست اداره کل مبارزه با پولشویی بانک نیز تلیکانی را همراهی می‌کرد. عضو هیأت مدیره بانک و هیأت همراه، در مجموع 6 شعبه از 9 شعبه استان را بازدید کردند. در خلال این بازدیدها، تلیکانی از زحمات کارکنان در ماه‌های چالشی قبل تشکر کرد و عبور استان از مرز 7000 میلیارد ریال منابع را به مدیریت و کارکنان تبریک گفته و از این کارنامه قابل قبول تقدیر کرد.
وی همچنین از برنامه‌های راهبردی و آتی بانک برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به هموطنان یاد کرد و افزود: برای ارتقای هر چه بیشتر شاخص‌های عملکردی شعب، تسلط بر آمارها و برنامه‌ریزی برای افزایش سهم درصد از منابع قرض‌الحسنه موجود در استان راهگشاست؛ زیرا این منابع باید برای تخصیص به مردم استان برای اشتغال‌زایی و افزایش رفاه اجتماعی استفاده شود.
منبع: روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح سه شنبه در نشست اعضای هیأت امنای بقاع متبرکه شهرستان دامغان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهر بیان کرد: سالانه ۳۰ تا ۵۰ موقوفه جدید با نیات مختلف توسط واقفان نیک اندیش استان وقف می‌شود.

وی افزود: مهمترین نیات واقفان برگزاری مراسم عزاداری ائمه بویژه عزاداری امام حسین (ع)،کمک به مستمندان، و برپایی برنامه‌های قرآنی است

مدیرکل اوقاف استان سمنان ترغیب و ترویج فرهنگ وقف و احیا و عمران موقوفات را یکی از اولویت‌های امنای بقاع در سال جدید دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ زیارت امامزادگان امسال دنبال می‌شود.

علیزده بر گسترش برنامه‌های فرهنگی شهرستان دامغان تاکید کرد و گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی از مهمترین برنامه‌های موظفی هیأت امنا بقاع متبرکه محسوب می‌شود.

گفتنی است در استان سمنان ۱۶۰ بقعه متبرکه ۱۳۴ امامزاده و پنج هزار موقوفه وجود دارد.

کد خبر 6086224

دیگر خبرها

  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری