Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه منصوری شامگاه سه‌شنبه در جلسه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان به میزبانی استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه باهم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌زودی در ایام دهه مبارک فجر پارک اقتصاد دیجیتال سمنان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پارک شاهد رشد و توسعه مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حضور و گسترش مشاغل و مهارت‌های حوزه فناوری اطلاعات بیش‌ازپیش در جامعه نمایان شده است، افزود: استان سمنان ظرفیت‌های قابل‌توجهی در بخش گردشگری و فناوری اطلاعات برای رونق اشتغال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه بهره‌گیری از نخبگان و افراد دارای مهارت برای راه‌اندازی این پارک در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: از پارک‌های اقتصادی دیجیتال، جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و فنی حرفه‌ای برای هم‌افزایی ظرفیت‌های مشترک در این عرصه پای‌کار آمدند و اکنون این پارک به کانونی برای آموزش‌های مشترک تبدیل‌شده است.

منصوری خاطرنشان کرد: در مجموعه فنی و حرفه‌ای برای آموزش‌های باکیفیت در بعضی موارد قادر به شناسایی و به‌کارگیری اساتید مجرب نبودیم که با راه‌اندازی پارک اقتصاد دیجیتال سمنان این مشکل رفع خواهد شد.

وی در ادامه بابیان اینکه مراکز نوآوری در واحدهای تولیدی سمنان و شاهرود در حال شکل‌گیری است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امیدواریم تا دهه فجر شاهد افتتاح این مجموعه باشیم و این افتتاح سرآغازی برای موفقیت‌های بعدی باشد.

ساختمان پارک اقتصاد دیجیتال سمنان آماده تحویل است

مدیرکل نوسازی و تحول اداری استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: پروژه احداث ساختمان پارک اقتصاد دیجیتال سمنان تا ۹۹ درصد انجام‌شده و ساختمان آماده تحویل است.

حسن سعدالدین با اشاره به مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان افزود: تجهیزات لازم خریداری‌شده و به‌زودی به محل پارک منتقل می‌شود و با توجه به تفاهم‌نامه‌هایی که سازمان فنی حرفه‌ای با این استان منعقد کرده است به‌زودی شاهد افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان خواهیم بود.

کد خبر 5125749

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه منصوری استانداری سمنان اقتصاد دیجیتالی پارک علم و فناوری ویروس کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها بوشهر شهرستان کرج گرگان عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا پارک اقتصاد دیجیتال سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اوقاف و امور خیریه استان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با سرمایه گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان طرح مزرعه پرورش ماهی در قفس در سواحل بندر چارک خلیج فارس اجرایی شده و در مرحله اول این طرح سال گذشته ۱۰ قفس با ظرفیت هزار تن افتتاح شد.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه امسال هم ۱۰ قفس دیگر با ظرفیت هزار تن افتتاح خواهد شد افزود: پرورش سالانه پنج هزار تن ماهی هدف گذاری شده و در افق چشم انداز ۱۰ ساله تمام زنجیره تولید، پرورش، فرآوری، توزیع و خوراک آبزیان در کنار ایجاد فرصت‌های گردشگری دریایی در دستور کار است.

او ادامه داد: در این طرح ماهی دریایی سی بس پرورش داده می‌شود که در دوره رشد یک ساله این ماهی‌ها به وزن حدود یک کیلوگرم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود