Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا لک سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند بعد از برتری در برابر تیم شهید منصوری قرچک در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: نباید به جایگاه شهید منصوری در جدول نگاه کرد . این تیم یکی از بهترین باشگاه‌های لیگ برتر کشورمان است که بازیکنانش چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و از تاکتیک‌های بسیار متنوعی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تیم در هر پستی ۳ بازیکن بسیار خوب دارد و از محدود موقعیت‌هایی که نصیبشان شد موفق شدند نهایت استفاده را برده و دروازه تیم ما را باز کنند.

بیشتر بخوانید

حسن زاده: در برابر تیم فوتسال کراپ از لحاظ فنی خوب بازی کردیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آنها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی