Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزینه مدیر اطلاعات ملی دولت جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا، در کمیته اطلاعات سنای آمریکا برنامه‌های خود را تشریح کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه برنا، به نقل از ایرنا، آوریل هینز که قرار است بر ۱۸ نهاد اطلاعاتی از جمله سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و آژانس امنیت ملی نظارت کند، روز سه‌شنبه در این کمیته حضور یافت تا روند بررسی صلاحیت وی یک روز پیش از مراسم تحلیف بایدن، آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دان کوتز مدیر پیشین اطلاعات ملی آمریکا که در اثر اختلاف با دونالد ترامپ برکنار شد هم، هینز را در این نشست همراهی می‌کند.

او در دولت باراک اوباما، معاون سیا و معاون مشاور امنیت ملی بوده است.

حفاظت از افشاگران، دور نگهداشتن تجزیه و تحلیل اطلاعاتی از سیاست‌زدگی، چگونگی مقابله با چین، تقویت دفاع سایبری و پیش‌بینی همه‌گیری‌های بعدی، محور برنامه‌های او را تشکیل خواهد داد.

او اظهار کرد: ما باید اطلاعات لازم را برای پشتیبانی از تلاش‌های دو حزبی بلند مدت برای رقابت با چین فراهم کنیم. از مواجهه با اقدامات غیرمنصفانه، غیرقانونی، تهاجمی و قهریه پکن پشتیبانی می‌کنیم.

گزینه مدیر اطلاعات ملی بایدن همچنین مساله حقوق بشر در چین را دیگر هدف طراحی شده برای دوره مدیریت خود برشمرد.

هینز جمع‌آوری ظرفیت‌های نهادهای اطلاعاتی آمریکا برای مقابله با بحران جهانی کووید-۱۹ را  دیگر برنامه خود دانست که چشم‌انداز آن مقابله با چالش‌های بلند مدت بحران‌های بیولوژیکی در آینده است.

اطلاعات ملی پس از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ ایجاد شد ، تا هماهنگی بیشتری برای بوروکراسی گسترده جامعه اطلاعات آمریکا داشته باشد.

او جانشین جان راتکلیف عضو سابق حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان از تگزاس می شود که به نظر می رسد به دلیل وفاداری به دونالد ترامپ رئیس جمهوری در حال خروج، به این سمت منصوب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اطلاعات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • وال‌استریت‌ژورنال: حمله رگباریِ ایران به اسرائیل، آمریکا را غافل‌گیر کرد
  • رأی مثبت سنای آمریکا به برنامه نظارت خارجی
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح