Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت : نقطه تاریک داوری آقای زاهدی فر این بود که یک پنالتی مسلم را به فولاد داد. ضربه ساده آقای  کنعانی زادگان را  به راحتی پنالتی گرفتند و بازی به تساوی کشیده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی فنونی زاده در خصوص برد پرسپولیس مقابل فولاد گفت:

از ابتدای بازی مشخص بود که تیم خوب فولاد برای سه امتیاز آمده است، از آنجایی که جواد نکونام از شاگردان خلف کی روش بوده  سیستمی که فولاد به کار بست مثل تیم ملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دفاع کاملا منطقی و بسته. این تیم بازیکنان خوبی در خط دفاع و حمله دارد. در دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس خیلی خوب بود اما از دقیقه ۱۵ به بعد تا زمانی که پرسپولیس گل زد مالکیت توپ را تیم فولاد در دست گرفت و تاکتیک آقای گل محمدی که سانتر از کناره ها و استفاده از ضربه سر و استفاده از توپ های سوم بود استفاده شد و مهدی عبدی و نوراللهی تواستند به گل برسند. بازی در نیمه اول پایاپای بود و در نیمه دوم بازی زیبایی از دو تیم دیدیم  و مالکیت توپ را در ادامه فولاد به پرسپولیس داد.

او در خصوص داوری این دیدار ادامه داد:

نقطه تاریک داوری آقای زاهدی فر این بود که یک پنالتی مسلم را به فولاد داد. ضربه ساده آقای  کنعانی زادگان را  به راحتی پنالتی گرفتند و بازی به تساوی کشیده شد. من نمی فهمم داوران کنار را برای چه می گذارند؟ آقای زاهدی فر در ۵ متری صحنه بود و تنها کسی که به صحنه نزدیک بود داور کنار دروازه بود که صحنه را ندید وگرنه بازی باید یک بر صفر ادامه پیدا می کرد. کنعانی زادگان هم کلی قسم خورد که توپ به سینه ام خورده است. آقای زاهدی فر در تمام صحنه ها جز این صحنه خوب بود.

وی اضافه کرد:

کنعانی زادگان در صحنه ای که پنالتی اعلام شد به کادر فنی گفت بخدا دستم نخورده و فکر میکنم آقای باقری باید این صحنه را مدیریت می کرد اما نکرد و این صورت خوشی برای پرسپولیس ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه بهتر است نوراللهی یکی، دو بازی بیرون بنشیند گفت:

به نظرم اگر نوراللهی یکی دو بازی بیرون بنشیند راه دوری نمی رود چون این بازیکن اشباع شده است و جایگزین های خوبی مثل عالیشاه و شجاعی دارد. شاید نوراللهی کمی خسته است و باید دو بازی استراحت کند و دوباره با قدرت به ترکیب برگردد.

فنونی زاده در پایان افزود:

به قول آقای جباری که به عنوان کارشناس به شبکه سه آمده بود پرسپولیس زیاد بازی زیبایی نکرد ولی سه امتیاز را گرفت و خیلی برای ما مفید بود و بچه ها با روحیه بالا می توانند به مصاف آلومینیوم اراک بروند. اینکه یک تیم زیاد کیفیتش خوب نباشد اما سه امتیاز را بگیرد باز هم خوب است. این سه امتیاز از نان شب هم برای پرسپولیس واجب تر بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ برتر مرتضی فنونی زاده کنعانی زادگان سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران برای قطعی کردن صعود خود به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ که قرار است به میزبانی عربستان برگزار شود و همچنین کسب جواز حضور در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به دنبال کسب امتیازات لازم از دیدار برابر تیم ملی ترکمنستان است.

امیر قلعه نوعی تصمیم گرفته است تا برای این دیدار با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی دور رفت پای به زمین مسابقه بگذار او در این بازی سیدحسین حسینی را جایگزین علیرضا بیرانوند کرده که در روزهای اخیر حضور او در قفس توری تیم ملی خبرساز شده بود.

داستان از جایی شروع شد که رسانه رسمی باشگاه استقلال و بخش رسانه‌ای نزدیک به مدیریت با انتشار اطلاعیه‌ای مدعی بود که سید حسین به عنوان بهترین گلر فوتبال ایران در سال گذشته، می‌بایست در دیدار برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و حالا که این اتفاق رخ نداده، بهتر است که کادر فنی تیم ملی در مسابقه برگشت از کاپیتان استقلال استفاده کند.

اطلاعیه عجیبی که با واکنش خود باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم نیز همراه شد. آبی‌ها ابتدا با عقب نشینی از موضع قبلی اعلام کردند که در تصمیمات کادر فنی تیم ملی دخالتی نمی‌کنند. در ادامه نیز مربیان استقلال که از ابتدای فصل با مدیریت باشگاه زاویه داشتند، اعلام کردند که چنین بیانیه ای حرفه ای نیست و نباید در تصمیمات اعضای کادر فنی تیم ملی دخالت کرد.

با تمام این اوصاف، اما امیر قلعه نویی تصمیم گرفته است تا از سید حسین در درون دروازه استفاده کند. کاپیتان استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و اتفاقات تلخ لیگ قبل را نیز به طور کلی فراموش کرده است. دروازه بان آبی پوشان امروز وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را دارد تا دوازدهمین بازی ملی خود را انجام دهد.

آخرین بار در نیمه دوم دیدار برابر تیم ملی کنیا بود که سید حسین درون دروازه تیم ملی ایستاد و او حالا این فرصت را دارد تا یک بار دیگر توانایی‌هایش را به کادر فنی تیم ملی نشان بدهد و امیدوار است که این بازی را با کلین شیت به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • دیدار دوستانه فولاد خوزستان در هشتم فروردین