Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از مشهد سه روز پیش در یکی از کوچه‌های خیابان الهیه مشهد پیرزن و دو دخترش از طرف صاحبخانه جواب شده و وسایل‌شان را گوشه خیابان گذاشته و زندگی می‌کردند.

پیگیری‌های خبرنگار فارس درباره وضعیت این خانواده به اینجا رسید که مردم محله و بسیج با دیدن وضعیت این خانواده تلاش برای کمک به خانواده مستضعف را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس در ابتدا به این خانواده چادری دادند تا زمانی که جای بهتری پیدا می‌کند در چادر زندگی کنند، سپس به اتاقکی در نزدیکی مسجد انتقال پیدا می‌کنند.

خیرین و بسیج محله بالاخره توانستند خانه‌ای برای این پیرزن و دو دخترش تهیه کنند و فردا این خانواده به خانه‌ای که تهیه شده، نقل مکان می‌کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،شهرام قاسمی گفت: با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج ادارات فارس نخستین کاروان راهیان نور کارمندان ادارات استان در سال ۱۴۰۳ به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند که مراحل بعدی اعزام‌ها هم در تابستان و پاییز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از ۱۲ دستگاه اتوبوس بود، افزود: در این مرحله ۵۰۰ نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های شیراز، سپیدان، کوه‌چنار، کازرون، نورآباد، مرودشت، جهرم، نی‌ریز، فیروزآباد و فسا اعزام شدند.
قاسمی با تصریح اینکه در هر کاروان از راویان برجسته خادم شهدا و روحانی استفاده می‌شود، گفت: این اردو در روز‌های ۲۶ تا ۲۸ فروردین‌ماه جاری و به مدت سه روز برگزار می‌شود.
مسئول بسیج ادارات سپاه فجر فارس، هدف از برگزاری این اردو‌ها را معنویت‌افزایی، بصیرت‌افزایی و آشنایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به اقشار مختلف مردم با عنایت به در پیش‌رو بودن دومین اجلاسیه سراسری شهدای فارس در آبان‌ماه سال جاری عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت در امیرکبیر واگذار شد
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • لات محله خاورمیانه از نگاه علی مطهری
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • ۲۰ خانه نورانی در یک محله تاریخی | رسم ماندگار وقف زمین یا خانه در کن برای ساخت مسجد
  • از ماجرای گم شدن المیرا تا پیدا شدن یک جسد سوخته
  • از ماجرای گم شدن المیرا تا پیدا شدن یک جسد سوخته / درخواست خانواده نازگل از رئیس قوه قضائیه
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • راز شگفت انگیز محبوبیت مهوش هنرمند در محله مولوی / لات ها شجاع اما ساده / روایتی تلخ، اما طنزآمیز از زندگی و رنج‌های مردم جنوب شهر تهران