Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:51:20 GMT

کارچاق کن های اخذ در قم به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۷۶۶۹

کارچاق کن های اخذ در قم به دام افتادند

ایسنا/قم دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: دو کارچاق کن که با سوء استفاده از نام یک مسئول ارشد قضایی استان، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای از بین بردن یک پرونده قضایی درخواست کرده بودند، دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب قم در جمع خبرنگاران دستگیری دو کارچاق کن در یک قرار صوری خبر داد و عنوان کرد: این متهمان با سوء استفاده از نام یک مسئول ارشد قضایی استان، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای از بین بردن یک پرونده قضایی درخواست وجه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب، به ادعای واهی این متهم مبنی بر ارتباط و نفوذ با مقامات ارشد تعزیرات و دادستانی استان قم اشاره کرد و گفت: متهم اصلی این پرونده بیان کرده بود که قادر به مختومه کردن یک پرونده قاچاق کالا است.
دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه این متهمان هیچ گونه ارتباطی با کارمندان، قضات و مسئولان دادگستری استان نداشتند، تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی و ورود و نظارت حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، در یک قرار صوری متهم و همدستانش در حین دریافت وجه دستگیر و بازداشت شدند.
حجت الاسلام و المسلمین غریب با تأکید بر اینکه دادستانی استان قم در مبارزه با عوامل فساد و کسانی که قصد تخریب چهره دستگاه قضایی را دارند، با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌کند، به شهروندان هشدار داد: در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و ادعای نفوذ و دریافت رشوه مراتب را سریعاً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگيري دستگیری اعضای باند کارچاق کنی قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر

دادستان بهشهر با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضایی با متعدیان حریم جنگل گفت: قاچاقچی چوب و یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر بازداشت شد و سایر مجرمین تحت تعقیب هستند.‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر به نقل از پایگاه خبری دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

دادستان بهشهر با بیان اینکه طی چند روز گذشته قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع 70 اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام کرده بودند، افزود: با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

کیانی تصریح کرد: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمام عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر