Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آلکویانو در کوپا دل ری حاضر شد.

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید که تیمش فردا شب از ساعت 23:30 باید به مصاف آلکویانو برود، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حضور پیدا کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو گفت:

آلکویانو قبلاً یک تیم لالیگایی را حذف کرده، بنابراین یک خطر بالقوه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قبلاً شاهد اتفاقاتی در این تورنمنت بوده ایم و باید 100 درصد آماده باشیم. می دانیم که چه چیزی در انتظارمان است. در جام حذفی شگفتی های زیادی را شاهد بوده ایم و همیشه همینطور بوده است، و در اکثر کشورها هم همینطور است. تیم های کوچکتر فرصتی برای بازی مقابل تیم های بزرگ پیدا می کنند و تمام توان خود را به کار می گیرند. باید آماده باشیم چون هیچ مسابقه و رقابت آسانی وجود ندارد؛ هرگز.

هیجان برای کوپا دل ری

از اینکه فرصتی برای فتح این جام داریم هیجان زده هستیم. برای کسب پیروزی در هر تورنمنتی تلاش می کنیم، اما هر روز کار می کنیم تا آماده باشیم و برای کسب پیروزی در بازی ها تمرین می کنیم. همیشه نمی توان پیروز شد، اما به این منظور آماده می شویم. ممنون که جای خالی قهرمانی در کوپا دل ری را به من یاد آوری کردید، و به همین خاطر هیجان زده هستیم.

ما خیلی خوب تمرین می کنیم، و درست است که برخی بازیکنان کمتر بازی کرده اند. این بازی فرصتی است تا عملکرد فوق العاده ای ارائه کنیم و به مسیر پیروزی برگردیم. ترکیب تیم کامل است. برای هر بازی باید 11 بازیکن انتخاب کنیم، اما بازیکنانم برای هرچیزی آماده هستند و این خوب است.

ادن هازارد

او همیشه باانگیزه است. نمی خواهم دوباره در مورد مصدومیت های او بحث کنیم. روند طولانی و پیچیده ای را پشت سر گذاشت. او بازیکنی است که قبلاً مصدومیت های زیادی نداشته و حالا شرایط برای او سخت شده است. مطمئنم که به سطح واقعی خود بازخواهد گشت. باید این شرایط را بپذیریم و با او کنار بیاییم تا به اوج برگردد. مطمئنم که بازی او تغییر نکرده است.

تمدید قرارداد ها

هیچ کدام ارتباطی به هم ندارند. سرخیو و لوکاس بازیکنان قدیمی و با سابقه تیم هستند و کارهایی که برای این باشگاه انجام داده اند هیچوقت تغییر نخواهد کرد. آنها آماده اند و روی رئال مادرید متمرکز هستند. باید در آینده ببینیم که چه می شود.

اینجا رئال مادرید است. در فوتبال یک تیم پیروز می شود که خوب است و دیگری بد به نظر می رسد اما اینطور نیست. افراد زیادی هستند که سخت تلاش می کنند، نه فقط منِ مربی، بلکه همه تلاش می کنند. اتفاقات زیادی در پشت صحنه تیم و باشگاه رخ می دهد و مسئله فقط کسب پیروزی نیست. البته که تلاش می کنیم و آماده می شویم، اما در نهایت عوامل زیادی تأثیر گذار هستند. وقتی شکست می خوریم انتقاداتی به وجود می آید، این بخشی از بازی است و این مانع از اجرای برنامه ها نمی شود چون همیشه این اتفاق برای ما رخ داده است. در مواقع سخت، رئال مادرید واکنش نشان می دهد و دوباره این کار را خواهیم کرد و به شکلی مثبت واکنش نشان خواهیم داد.

آیا بازیکنان بزرگ جایی که می خواهند بازی می کنند؟

در نهایت بله، فکر می کنم همینطور است. با چیزهایی که رونالدو اخیراً گفت موافقم. هرکس قراردادی دارد، و هرکس مشکلات خاص خود را دارد، و فکر نمی کنم دخالت کردن در همه چیز کار درستی باشد چون فقط در مورد بازیکنان خودتان می توانید صحبت کنید، و ورود به مسائل تیم های دیگر سخت است. اما بله من هم همینطور فکر می کنم.

لوکا یوویچ

از دو گلی که به ثمر رساند خوشحال شدم. این کاری است که او می داند چطور انجام دهد. برای او خوشحالم و بهترین ها را برایش می خواهم چون بازیکن رئال مادرید است.

کیلیان ام باپه

شما می پرسید و من هم هیچوقت جواب نمی دهم. ببخشید، چالش ما بازی فردا است. کار شما صحبت در مورد این مسائل است.

بازار نقل و انتقالات

خودتان همین حالا گفتید که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. یوویچ را ببینید. من تمام بازیکنانم را می خواهم. آنها اینجا هستند و کارهای زیادی داریم و من روی همه آنها حساب خواهم کرد و این هیچوقت عوض نخواهد شد. اگر چیزی تغییر کند، و اگر اتفاقی رخ دهد، تا تا آخر ماه اتفاق می افتد.

جدایی ها

خیلی راحت می توانید من را سرزنش کنید. من همیشه از بازیکنانم حمایت می کنم. زمانی هم صحبت هایی در مورد رگیلون می شد و آن هم تقصیر من بود. بازیکنانی که اینجا می مانند می دانند که چه انتظاری داریم. اینجا رئال مادرید است و کار سخت است. به عنوان بازیکن آن را تجربه کرده ام.

شرایطی مثل شرایط یوویچ وجود دارد، که 21 ساله است. خرید بازیکنی مثل او اقدام خوبی بود. خوشحال می شوم که روزی عملکرد مشابهی از او در رئال مادرید ببینم، اما بازی در تیم های دیگر با بازی در رئال مادرید فرق می کند. یوویچ 21 سال دارد و در آینده این فرصت را خواهد داشت که به عنوان بازیکن رئال مادرید توانایی های خود را نشان دهد، و این برای همه صدق می کند. وقتی اینجا هستید باید خود را با رقابت ثابت کنید چون همیشه اینجا رقابت زیادی وجود خواهد داشت اما این تقصیر مربی نیست، و بازیکنان باید نشان دهند که چه کار می توانند بکنند.

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود چهره نگاری مادر و دختری که با جادو و جمبل طلا می دزدیدند آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس

اسطوره فوتبال آمریکایی میهمان ویژه ال کلاسیکو بود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه، تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ NFL (لیگ حرفه ای فوتبال آمریکایی) بود. بریدی پس از پایان بازی در رختکن رئال مادرید حاضر شد و علاوه بر شرکت در جشن پیروزی کهکشانی‌ها، با بازیکنان این تیم ملاقات کرد:

تام بریدی و جود بلینگام تام بریدی و لوکا مودریچ تام بریدی و آنتونیو رودیگر

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس