Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@21:18:51 GMT

نوسازی مسیر تهران - مشهد تا دو سال آینده

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۷۶۸۴

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: امیدواریم که بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی مسیر تهران-مشهد اقدام کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «عبدالهاشم حسن‌نیا»، در حاشیه بازدید از محور‌های استان سمنان گفت: محور تهران – مشهد، یکی از کریدور‌های مهم شرقی – غربی کشور است که همواره تردد سنگین وسایل نقلیه در آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهسازی این محور از سال ۸۸ شروع شده و اکنون با توجه به آخرین برداشت vms که در این محور انجام دادیم، در رفت و برگشت، حدود ۳۰۰ کیلومتر مسیر در دستور کار بهسازی قرار گرفته است که با برآورد حدود ۴۵۰ میلیارد تومان، امیدواریم بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی این مسیر اقدامات مناسب را انجام دهیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: یکی دیگر از مسیر‌هایی که از آن بازدید شد و امیدواریم تا فرودین ۱۴۰۰ زیر بار ترافیکی برود، مربوط به مسیر عباس آباد- کاهک است. البته اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد، این مسیر تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

حسن‌نیا بیان کرد: جاده میامی - سبزوار یکی از نقاط حادثه خیز و از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی استان سمنان است که با اتمام هشت کیلومتر باقی‌مانده، به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها: وزارت راه و شهرسازی ، استان سمنان ، سازمان راهداری ، حمل و نقل جاده ای

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی استان سمنان سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز