Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@16:27:18 GMT

اشک‌های بایدن قبل از مراسم تحلیف! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۷۷۳۸

اشک‌های بایدن قبل از مراسم تحلیف! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا امروز (سه‌شنبه) ایالت دلاوِر را به مقصد واشنگتن برای حضور در مراسم تحلیف خود که ظهر روز چهارشنبه (به وقت واشنگتن) برگزار می‌شود ترک کرد.

در حالی که قرار بود وی با قطار از دلاور به واشنگتن برود اما این سفر به دلایل امنیتی لغو شد و وی با یک هواپیمای خصوصی از دلاور به واشنگتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن پیش از ترک دلاوِر در سخنرانی به ابراز سخنانی احساسی پرداخت و در بخشی از سخنرانی خود گریه کرد.

وی ضمن خداحافظی از مردم دلاوِر گفت که همیشه از اینکه «فرزند ایالت دلاوِر بوده احساس افتخار می‌کند.

کمتر از 24 ساعت به پایان دوران «دونالد ترامپ» به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا باقی مانده است.

وی قصد ندارد در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند و صبح روز چهارشنبه برای آخرین بار با هواپیمای مخصوص رئیس جمهور به پایگاه شکاری «اندروز» واقع در مریلند رفته و در آنجا مراسم خداحافظی وی برگزار شود.

برای مراسم خداحافظی ترامپ، از مقام‌های دولت او دعوت شده و از آنها خواسته شده ساعت ۷:۱۵ صبح روز چهارشنبه به وقت محلی در پایگاه شکاری اندروز حاضر باشند.

طبق برنامه مقرر برای مراسم تحلیف بایدن، قرار است ظهر روز چهارشنبه به وقت محلی واشنگتن دی سی او به عنوان رئیس‌جمهور جدید سوگند یاد کند.

مراسم تحلیف بایدن و هریس به عنوان رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور جدید آمریکا، تحت تدابیر شدید امنیتی در پایتخت این کشور انجام می‌گیرد.

به دنبال حمله طرفداران دونالد ترامپ به جلسه کنگره آمریکا که در نتیجه درگیری‌ها بین آنها و نیروهای امنیتی حداقل پنج نفر کشته شدند، مقام‌های آمریکایی نیروهای گارد ملی و امنیتی را به پایتخت گسیل و این شهر را به پادگان نظامی تبدیل کرده‌اند.

حجم ویدیو: 2.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23 دانلود ویدیو پربیننده ترین برنامه‌های بایدن در صد روز نخست ریاست جمهوری پیش شرط مذاکره احتمالی با آمریکا در قالب برجام/ با تیم کاخ سفید هیچ ارتباطی نداشتیم حمله هوایی به مقرهای ارتش عراق در جرف النصر برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته فوری/ دبیر کل حزب الله لبنان ترور شد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تحلیف بایدن تحلیف بایدن روز چهارشنبه مراسم تحلیف رئیس جمهور دلاو ر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست

به گزارش همشهری آنلاین، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

کد خبر 845303 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است