Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: انتظاری که از ما مسئولین وجود دارد، ایفای نقش همگرایی و هم‌صدایی در بخش‌های مختلف به عنوان نهاد نظارتی و حمایتی است.

محمود قاسم‌نژاد عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران و آیین تکریم و معارفه معاونین عمرانی و سیاسی فرمانداری شهرستان رشت، اظهار کرد: مسئولیت‌ها و سمت‌هایی که به ما از طرف دولت واگذار می‌شود، برای انجام وظیفه و خدمت مطلوب به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان افزود: باید از این فرصت اندکی که برای همه ما بوجود می‌آید و خیلی سریع به پایان می‌رسد تا زمانی که فرصت داریم استفاده کنیم و تاثیر خوبی بر حوزه مسئولیتی داشته باشیم.

وی گفت: انتظاری که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و دولت از ما مسئولین دارند، ایفای نقش همگرایی و هم‌صدایی در بخش‌های مختلف به عنوان نهاد نظارتی و حمایتی است.

قاسم‌نژاد بیان کرد: باید از ظرفیت همه بخش‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه بهره گیریم، در اطراف کشور ما دولت‌هایی هستند که به سمت غرب گرایش بیشتری دارند و از گسترش یافتن آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی نگران هستند.

معاون سیاسی استانداری گیلان ادامه داد: ما باید مترصد این باشیم که آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سراسر دنیا منتشر کنیم لذا بایستی در کنار هم و با هم باشیم تا نشان دهیم که می‌توانیم در دنیا الگو شویم در این راستا سیاست باید در همه ارکان نظام وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد امید و جلوگیری از یاس و ناامیدی از دیگر وظایف ما مسئولین است، تصریح کرد: علی رغم تمام فشارهایی که طی این ۴۱ سال گذشته بر نظام جمهوری اسلامی وارد و با اعمال تحریم‌ها هر سال سخت‌تر شد، با اینکه جنگ اقتصادی بر علیه کشور ما با تحریم اشخاص، صنایع، مجتمع‌های تولیدی بزرگ، نفت، پتروشیمی، آهن، ارز و... تحمیل گردید اما نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مقتدر در عرصه بین‌المللی شناخته شد، شرایط میطلبد که همه در کنار هم باشیم و در سایه وحدت بتوانیم از این پیچ‌های سختی گذر کنیم.

قاسم‌نژاد بیان کرد: حوزه سیاسی، اجتماعی و امنیتی نقش بیشتری در ایجاد همدلی، مشارکت، هم‌افزایی و تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه دارد بنابراین انتظار داریم مسئولین این حوزه‌ها در راستای تقویت ویژگی‌های مذکور تلاش کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های آینده یکی از بزرگترین انتخابات‌ها را در پیش داریم، اجرای این انتخابات بر عهده معاونت سیاسی – اجتماعی است که میطلبد برای هم‌افزایی بین مردم، شوراها، دهیاری‌ها، اقشار و گروه‌ها مرجع برنامه لازم را داشته باشند. حضور و مشارکت و همراهی مردم در انتخابات یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که باید در سایه تعامل و هماهنگی محقق شود.

معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: صیانت و نظارت بر پروژه‌های نیمه تمام یا نیازمندی‌هایی که در سطح شهرستان وجود دارد جزو مطالبات معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری می‌باشد که باید شناسایی، دسته بندی، اولویت‌بندی و اعلام شود تا در برنامه‌ریزی‌ها مد نظر قرار گیرد. هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی، توسعه امور روستایی و شهری از دیگر رسالت‌های معاونت امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری است.

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه در انتصاب‌ها همواره سعی بر استفاده از نیروهای توانمند است، بیان کرد: مسئولین سیاسی باید اهداف دولت در خدمت به مردم جزو گفتمان‌شان با دستگاه‌ها، دهیاران و مردم، همکاری با اصحاب رسانه، تعامل با دستگاه‌های نظامی و امنیتی و اطلاعاتی هم از دیگر مسئولیت معاونین سیاسی اجتماعی فرمانداری محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ «نادر خوارزمی» به عنوان معاون سیاسی امنیتی و همچنین «علی اکبر پورعلی» به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان منصوب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتصاب استانداری گیلان جمهوری اسلامی معاون سیاسی قاسم نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده دوشنبه شب در نشست شورای اداری تنگستان عنوان داشت: در بحث شعار سال که بنام جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده هیچ کسی تسهیل کننده آن نیست جز مجلس و دولت که قانون را تسهیل کنند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: نیاز است چه در بحث سیستم بانکی و چه اداری مجوزهایی که لازم است جهت تسهیل در جهش تولید برای حضور و مشارکت بیشتر مردم فراهم کنند.

وی یاد آور شد: آنچه لازم است انجام شود درباره محقق شدن شعار سال توسط خود مسئولان باید انجام گیرد زیرا اول و آخر خود شما هستید که باید کار انجام دهید لذا در بحث شعار سال ممکن است جلو ما باشد نباید سدی در برابر آن قرار دهیم با نه گفتن و نمی‌شود، باید اینها کنار گذاشته شود و در هر صورت که شده باید تلاش کنید امر تسهیل تولید صورت گیرد.

پهلو زاده اضافه کرد: انتقام و تنبیهی که هوا فضای سپاه علیه رژیم جعلی غاصب صهیونیستی در پاسخ به حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه انجام دادند این حرکت غرور آفرین و تنبیه اساسی نسبت به غده سرطانی بود که تبریک عرض می‌کنیم.

امام جمعه اهرم خاطرشان کرد: باید یک نقطه مد نظر داشته باشیم برای کسانی که در کنار و اطراف ما هستند و توجیه شوند عده‌ای ممکن است بخواهند بگویند چرا ما پول‌ها خرج تولید موشک و امثال اینها می‌کنیم لذا باید گفت پیشانی و وجه نظام استکباری همین دولت ترامپ و دولت غاصب صهیونیستی است زیرا پیشانی وجه نظام اسلامی همین دولت است که شما پایه گذار آن هستید و مانند این دولت اسلامی در هیچ جای جهان پیدا نخواهد شد حتی با همه مشکلاتی که داریم.

وی افزود: پیشانی نظام و دولت اسلامی شما مسئولان هستید لذا اگر امروز تقابلی صورت می‌گیرد تقابل اسلام با استکبار است لذا این تقابل صورت می‌گیرد و پیروزی هم با اسلام خواهد بود و آنی که از بین می‌رود استکبار است و نیز نیست عده‌ای در زمان موشک باران به جای اینکه رژیم صهیونیستی فرار کند از ترس در فضای مجازی پیام بدهند.

پهلوزاده ادامه داد: لذا امروز هم داودیان زمان باید این سنگ بر پیشانی، وجه و صورت نظام استکبار بزند تا از بین برود لذا این حرکت یک حرکت و وظیفه قرآنی است و باید دیگران را توجیه کنیم که این در مسیر تحقق اراده حق تعالی و اراده حق به زودی محقق خواهد شد.

وی گفت: این وظیفه ما است که برای روسیاه کردن کسانی که نظام استکباری را کارآمد می‌دانند با عمل خود با جهت تولید ان شاء الله ناکار آمدی که مد نظر آنهاست از بین ببریم و مایه سرافرازی نظام اسلامی شویم.

کد خبر 6079323

دیگر خبرها

  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • معاون حقانی: نظام اسلامی افغانستان به افراد متخصص نیاز دارد
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • معاون سیاسی طالبان: اقدام ایران علیه اسرائیل «دفاع مشروع» بود
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • به دنبال افزایش تعامل با کابل هستیم
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند