Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@22:44:16 GMT

قیمت نفت کارخانه های سیمان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۷۸۲۱

دولت مصوبه مربوط به تعیین قیمت نفت کوره مصرفی کارخانه های سیمان را ابلاغ کرد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت دولت، هیئت وزیران در نشست ۱۴ دی ماه ۹۹، پیشنهاد وزارت نفت درباره تعیین قیمت نفت کوره مصرفی بعضی از کارخانه های سیمان را با هدف فراهم کردن امکان فعالیت بدون مشکل آنها تصویب کرد.
به موجب این مصوبه، قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی آن دسته از کارخانه های سیمان که به دلیل مدیریت شبکه گاز به تشخیص وزارت نفت، از ابتدای مهرماه تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ مکلف به استفاده از نفت کوره می شوند، معادل قیمت گاز مصرفی بخش صنعت و معدن تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: قیمت مصوب ، هیئت دولت ، کارخانه سیمان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Lva

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قیمت مصوب هیئت دولت کارخانه سیمان کارخانه های سیمان نفت کوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است

وزیر کشور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، احمد وحیدی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ طی بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وزیر کشور با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وی عنوان کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وحیدی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 747939

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد