Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@22:17:08 GMT

پیش بینی بورس امروز ۱ بهمن

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۷۸۳۲

پیش بینی بورس امروز ۱ بهمن

در جریان معاملات دیروز صف‌های فروش بعد از حدود ۴ هفته جمع شد و بورس با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. اما آیا این روند مثبت امروز هم ادامه دارد یا خیر؟

به گزارش ایمنا، فشار فروش در جریان معاملات دیروز بازار سهام از بین رفت و بورس متعادل شد، از طرفی رئیس سازمان بورس در جریان معاملات دیروز استعفا کرد و پیش‌بینی می‌شود که بورس امروز روندی بهتر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس دیروز گفت: با توجه به حجم تقاضا در بازار سهام احتمالاً بورس امروز مثبت است. در این میان خبر استعفای قالیباف هم می‌تواند شوک مثبتی برای بازار سرمایه باشد.

این کارشناس در رابطه با ادامه رشد بازار سهام گفت: احتمالاً روند صعودی آغاز شده در بازار سهام باعث رشد ۲۵ تا ۳۰ درصدی شاخص کل شود و شاخص کل با توجه به گزارش‌های ۹ ماهه باید در این محدوده بازگردد و روند صعودی شروع شود.

منبع: تجارت نیوز

کد خبر 469583

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی بورس امروز پیش بینی بورس پیش بینی بورس فردا پیش بینی بورس در سال ۹۹ بازار بورس بورس شاخص بورس معاملات بورس شاخص کل بورس بورس تهران سازمان بورس اوراق بهادار شاخص بورس تهران بازار دوم بورس بازار اول بورس سهامداران بورس فرابورس بازار سرمایه و بورس تالار بورس پیش بینی بورس در سال ۱۴۰۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورق بازار سرمایه برگشت

پس از افت هیجانی شاخص بورس در دو روز گذشته، امروز این بازار سبزپوش شد؛ به طوری که شاخص کل با رشد بیش از ۱۰ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۲۰۶ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، از ابتدای صبح امروز حال و هوای بازار سرمایه مثبت شد اغلب نمادها با صف خرید مواجه بودند.

در پایان معاملات جاری شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران 10 هزار و 140 واحد افزایش پیدا کرد و به دو میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز ۲۴۵۸ واحد رشد کرد و در عدد ۷۲۶ هزار واحد ایستاد.

روز دوشنبه بیش از ۱۶۲ هزار معامله در بازار بورس انجام شد که ارزش آن بالغ بر ۲۹۵۰ میلیارد تومان بود. حجم معاملات نیز به بالای ۶.۲ میلیارد رسید.

فملی، فارس و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. از نمادهای پرتراکنش نیز می‌توان به ذوق، فاذر و شستا اشاره کرد که بجز فاذر بقیه نمادها سبز شدند.

در سومین روز معاملات هفته بازار فرابورس نیز ۶۳ واحد رشد کرد و به رقم ۲۴ هزار و ۷۰۸ رسید. تعداد معاملات امروز فرابورس بیش از ۸۸ فقره بود که ارزش آن ۳۹۳ هزار میلیارد تومان شد.

آریا، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند که به جز آریا دو نماد دیگر مثبت شدند. همچنین فصبا، نخری و بیوتیک از نمادهای پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • روز سبز بورس تهران
  • ورق بازار سرمایه برگشت
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • تداوم روند نزولی بورس / ریزش ۱۱ هزار واحدی شاخص کل
  • اثر موقت درگیری نظامی و بازگشت آرامش در بازارهای سهام
  • تلاطم بورس با ریسک سیاسی