Web Analytics Made Easy - Statcounter

گومز می خواهد راهی یکی از باشگاه برتر ایتالیا یا اروپا شود. 

الخاندرو پاپو گومز، فوروارد آرژانتینی آتالانتا بازیکن مورد پسند آنتونیو کونته محسوب می شود اما اینتر برای جذب او به فروش کریستین اریکسن نیاز دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، امکان بهبود رابطه بین الخاندرو گومز و جانپیرو گاسپرینی وجود ندارد و بنابراین جدایی او از آتالانتا قطعی به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باشگاه ایتالیایی حاضر نیست حتی یک یورو از درخواست 10 میلیون یورویی خود برای این بازیکن 32 ساله کم کند.

اینتر در حال حاضر بنا به مشکلات مالی و همچنین کامل بودن لیست نفرات تیمش نمی تواند برای جذب گومز اقدام کند و تاکنون مذاکره ای نیز با آتالانتا نداشته است. آنتونیو کونته علاقه زیادی به این بازیکن آرژانتینی دارد و او را مهره ای می بیند که در زمین غیر قابل پیشبینی عمل می کند و می تواند در پست های هافبک هجومی و مهاجم دوم ایفای نقش کند. 

اینتر برای جذب پاپو به فروش نیاز دارد و اریکسن نامزد اصلی درنظر گرفته می شود؛ هرچند به نظر می رسد هافبک دانمارکی فقط با فرمول انتقال قرضی جدا خواهد شد. کونته از پر بودن لیست و وضعیت مالی اینتر آگاهی دارد اما اگر شرایط جذب گومز فراهم شود از کار با او استقبال می کند زیرا برای قهرمانی و پر کردن شکاف با یوونتوس روی بازیکنان با تجربه متمرکز است.

تصور اینکه گومز آتالانتا را به مقصد کشور هایی مثل امارات ترک کند سخت است زیرا او مجذوب چنین لیگ هایی نمی شود. هدف گومز باقی ماندن در اروپا و حتی ایتالیا و پیوستن به تیم های سطح بالا است. گومز در ایتالیا انتخاب های زیادی ندارد و اقدام اینتر برای او فقط به جدایی اریکسن بستگی خواهد داشت. 

 

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود چهره نگاری مادر و دختری که با جادو و جمبل طلا می دزدیدند آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر

به گزارش همشهری آنلاین اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

کد خبر 846556 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر