Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضایی در پاسخ به سوال خبرگزاری برنا گفت:با توجه به پیگیری های انجا م شده ادامه احداث پروژه دیوار ساحلی شهر پلدختر در دستور کار قرارگرفته است.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ رضایی شامگاه  سه شنبه در پاسخ به سوال خبرنگاربرنا مبنی براینکه  آیا بنیادمسکن  در تکمیل دیواره ساحلی پلدختر که بنا به مطالبه مردم این شهرستان  تا انتهای خیابان موسوم به  رسالت ها ضرورت دارد اقدامی انجام خواهد داد؟  ، اظهارکرد:احداث  پروژه دیوار ساحلی پلدختر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه  این موضوع در دست پیگیری است ، افزود : در این خصوص پیگیری های ارزشمندی توسط جناب آقای  استاندار و همچنین  نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی  انجام گرفته است .

 مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه  با نظر مساعد مهندس تابش رییس بنیاد مسکن کشور این موضوع در دستور کارقرار گرفته است ،خاطر نشان کرد: معاونین بنیاد دنبال بررسی و انجام این موضوع هستند که درصورت تامین اعتبار لازم بنیاد مسکن وشرکت سامان محیط به عنوان مجری پروژه  آمادگی دارد که ادامه کار دیوار ساحلی شهر پلدختر را تاپایان  انجام دهد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد پلتفرم‌های دیوار و شیپور در صورت عدم افزودن وب‌سرویس احراز هویت خبر داد.

به گزارش دیجیاتو، «ابوالفضل نوروزی» با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکو‌های دیوار و شیپور بیان کرد: «بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند، در این سکو‌ها آگهی می‌کنند.»

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن اظهار داشت با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکو‌های اینترنتی، باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود. به عقیده او، این عمل به‌صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود.

او با تأکید بر اینکه املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تأکید کرد: «اگر این سکو‌ها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آن‌ها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.»

پلتفرم شیپور در بخش احراز هویت خود کد ملی و کد پستی را درج کرده که تاکنون پرکردن این بخش برای مخاطبان به‌صورت اختیاری بوده است.

دیگر خبرها

  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد