Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم بائو که به عنوان بازیکن در نساجی توپ می زد حالا در قامت مربی در این تیم حضور دارد.

میثم بائو در خصوص شرایط نساجی قبل از بازی با شهرخودرو به خبرنگار ورزشی برنا گفت:  در هر حال با آمدن آقای جلالی شوکی به تیم وارد شده است که امیدوارم مثبت باشد و تیم ‌ما بتوانند در بازی امروز شهرخودرو را شکست دهد و به حقش برسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعاً جایگاه نساجی اینجا جدول نیست و هواداران از این موضوع خیلی ناراحت هستند و ما  به آنها حق می‌دهیم که کاری کنیم تا روزهای بد را فراموش کنند.

او که در زمان فاضلی به نساجی اضافه شد و در زمان جلالی هم  ماندگار شده در این خصوص ادامه داد: ۴۸ ساعت بیشتر در کنار آقای فاضلی نبودم و قسمت نشد که در کنار همدیگر ادامه دهیم .او مربی بسیار خوبی است و زحمت خودش را کشید اما به هر دلیلی کنار گذاشته شد و آقای جلالی جایگزینش شد. با توجه به اینکه من قبلا در تراکتور شاگردش بودم و روی  من شناخت دارد همکاری من با نساجی ادامه پیدا کرد.

مربی نساجی در خصوص اینکه چرا مهاجمان این تیم گلزنی نمی‌کنند گفت: ما یک موضوع خیلی مهم داریم به اسم خلق موقعیت در این بخش موفق عمل کردیم ولی  در زدن ضربه آخر نساجی تا الان آمار خوبی نداشته و این موضوع کمی نگرانی ایجاد کرده که امیدوار هستیم در ادامه بچه‌ها تمرکزشان را بالاتر ببرند تا بتوانند از موقعیت هایی که ایجاد می کنند به  درستی استفاده کنند.

بائو در پایان در خصوص اینکه چه شد که تصمیم گرفت کار مربی گری را با  نساجی آغاز کند افزود: من با نساجی که تیم شهر من است از فوتبال خداحافظی کردم و خیلی خوشحالم که دوباره و در شکل و شمایلی جدید به نساجی آمده‌ام. در هر حال من مدرک مربیگری هم را گرفتم و تصمیم گرفتم که دوباره به فوتبال برگردم و باشگاه نساجی هم این اجازه به من داد . امیدوارم که از این فرصت به درستی استفاده کنم تا بتوانم هم تجربیات خوبی کسب کنم و هم به نساجی کمک کنم 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میثم بائو نساجی قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام به همراه رئال مادرید امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

رئال در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی 3-3 دست پیدا کرد و امشب تکلیف یکی دیگر از تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی مشخص می‌شود.

بلینگام که در تابستان گذشته با جدایی از دورتموند، رئال مادرید را انتخاب کرد، با پیشنهادات مختلفی از باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله لیورپول و منچسترسیتی مواجه شده بود.

از این ستاره انگلیسی در مصاحبه‌ای سوال شد که برای بازی امشب چه احساسی دارد چون امکان داشت او به عنوان بازیکن سیتی امشب مقابل رئال بازی کند. بلینگام گفت:"من با باشگاه‌های انگلیسی مذاکرات زیادی داشتم، همه آن‌ها بسیار محترمانه رفتار کردند. اما وقتی پیشنهاد مادرید رسید، چیزهایی که آن‌ها گفتند و احساسی که به من دادند، واقعاً توسط هیچ باشگاهی قابل تکرار نبود. حالا پاداش آن تصمیم را گرفته‌ام. واقعاً بسیار خوشحالم که هر روز به عنوان بازیکن رئال مادرید تمرین می‌کنم و به عنوان نماینده این باشگاه بازی می‌کنم."

او که برای بازی مقابل سیتی هیجان زده بود اعلام کرد اعضای خانواده‌اش برای تماشای این بازی به ورزشگاه می‌روند:"من تعداد زیادی از اعضای خانواده‌ام برای بازی امشب به ورزشگاه می‌آیند، بنابراین روز خوبی است. آیا افراد زیادی از من بلیت خواستند؟ بله، مجبور شدم چند بار تلفن همراهم را خاموش کنم (می‌خندد.)

بلینگام همینطور به بازیکنان جوان انگلیس توصیه کرد که لژیونر شوند و فضای جدیدی را تجربه کنند:"من سه سال در دورتموند بودم و مسیر ناآشنایی را انتخاب کردم اما حالا می‌توانم به تیم ملی برگردم و قبل از آن شانس زیادی در انگلیس نداشتم. بازی در خارج از کشور برای بازیکنان جوان انگلیسی ایده خوبی است."

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد