Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:29:20 GMT

فعال‌شدن جریان تحریف در تفسیر شرارت امریکا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۷۹۸۱

فعال‌شدن جریان تحریف در تفسیر شرارت امریکا

خبرگزاری فارس کردستان/ مهدی حاتمی مسوول بسیج اساتید کردستان؛ این روزها بحث از شروع به کار دولت بایدن در امریکاست، جریانی که بارش باران ، گرانی و تمام مصائب مردم را در تحریم امریکا علیه ایران می‌دید با ابزارهای متنوعی بدنبال جریان‌سازی تحریف مدارانه‌ای است که آگاهی و بازنگری مجدد جریان دلباخته فوق‌الذکر خالی از جنبه تحلیلی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- محدود کردن شرارت رژیم امریکا به ترامپ جهانخوار و تروریست، کتمان تاریخ و تجارب قبلی از این رژیم مستبد است، عده‌ای از متصدیان امر به عمد در حال دامن‌زدن به این فضا هستند که امریکای بد رفت و امریکای خوب خواهد آمد.

تاریخ ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب با چهره‌های خندان و عبوس امریکا رو در رو بوده و هر دو را تجربه کرده است، ماهیت آن رژیم لایتغیر، تمامیت‌خواه و مستکبر بوده و خواهد ماند.

۲- جریان تحریف بدنبال این است که بازگشت رژیم امریکا به برجام را یک پیروزی بداند، تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر این مطلب که بازگشت امریکا به برجام مهم نیست و رفع تحریم‌های ظالمانه بایستی عملی شود، مسیر حرکت دیپلماسی را مشخص نموده و طرح چنین دیدگاهی توسط دلباختگان غرب نوعی انحراف جدی از مواضع معظم‌له و منافع ملی است.

۳- جریان تحریف بدنبال کم‌رنگ کردن خون‌بهای شهید حاج قاسم سلیمانی است، پس از شهادت این شهید بزرگوار وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه‌ای با اشپیگل صراحتا از مذاکره با امریکا صحبت می‌کند! الان هم که بحث تغییر و شروع به کار دولت تروریست امریکاست با  تیم بایدن طوری صحبت می‌شود که انگار نه انگار که بایدن صراحتا با این ترور ناجوانمردانه موافق بوده و از آن حمایت کرده است.

از لحاظ حقوق بین‌الملل تکرار مواضع کشورمان در مقابل امریکا و تحفظ در مقابل آن رژیم باید مکررا طرح شود تا عملکرد منسجمی از دیدگاه حقوقی در سطح بین‌المللی داشته باشیم.

۴- ایجاد فضای ناامیدی و عدم ثبات اقتصادی توسط جریان انحرافی و تحریف‌گرا در بازار سرمایه قبل از روی کار آمدن بایدن و نوید دادن روزهای بهتر پس از روی کار آمدن آن، جهت ایجاد خوش‌بینی نسبت به آن رژیم، ماجراجویی و بدعهدی نسبت به مردم پای کار ایران اسلامی است.

امید آنست که با تحقق دولت انقلابی چنین جریان‌های ناصواب و التقاتی کنار گذاشته شوند و اقتصاد درون‌زا و دیپلماسی اقتصادی همراه با عزت ملی فعال شود. به امید آن روز.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: تفسیر تحریف بارش باران برجام امریکای خوب انحراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!

گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا- حنیف غفاری: مجلس نمایندگان آمریکا کمک ۲۶.۳۸ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی را با ۳۶۶ رأی موافق در مقابل ۵۸ رأی مخالف به تصویب رساند. پیش‌بینی می‌شود این لایحه به‌سرعت در مجلس سنای آمریکا نیز تصویب و متعاقباً با امضای فوری «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا اجرایی شود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از این اقدام کنگره تمجید کرده و آن را نماد مدنیت غرب دانسته است! اگرچه در حمایت مطلق آمریکا از جنایات رژیم اشغالگر قدس در جنگ غزه از ابتدا نیز کمترین شبهه‌ای وجود نداشت، اما اقدام اخیر کنگره و حمایت کاخ سفید از آن، نقطه آشکارساز ائتلاف واشینگتن –تل‌آویو در این کشتار ناجوانمردانه و دهشتناک است.

گرچه ممکن است بایدن در قبال رویکرد هزینه‌ساز نتانیاهو در جنگ غزه ملاحظاتی داشته باشد، اما این ملاحظات را هرگز به عرصه تصمیم‌سازی سیاست خارجی آمریکا تسری نمی‌دهد

این اقدام کنگره، به وضوح نشان داد که آدرس‌ها و سیگنال‌هایی که طی روز‌های اخیر از سوی کاخ سفید با هدف القای اختلاف میان نتانیاهو و بایدن مخابره شده، جملگی نمایشی و منبعث از یک بازی تاکتیکی از پیش طراحی‌شده است. حمایت مالی گسترده کنگره و کاخ سفید از جنگ‌افروزی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه یک پیام بیشتر ندارد و آن چراغ سبز آمریکا به صهیونیست‌ها جهت استمرار جنایاتشان در غزه، خان یونس و رفح است. در چنین شرایطی تمیز قائل شدن میان واشینگتن (بایدن) از تل‌آویو (نتانیاهو) نوعی خطای راهبردی و محاسباتی محض محسوب می‌شود.

آمریکا طی هفته‌های اخیر چندین اقدام در حمایت مطلق از نسل‌کشی رژیم اشغالگر قدس در غزه و استمرار آن صورت داده که باید در کنار یکدیگر موردتوجه قرار گیرند.

در ابتدا، واشینگتن قطعنامه مدنظر الجزایر جهت وقوع آتش‌بس فوری و دائمی در نوار غزه را وتو کرد. در ادامه، نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد با استفاده از حق وتوی خود، مانع از تحقق عضویت دائمی فلسطین در سازمان ملل متحد شد و اکنون نیز شاهد تصویب لایحه جنگ‌طلبانه اخیر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا با هدف تقویت مواضع رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم!

این اقدامات آشکار، قطعاً باید مبنای اصلی قضاوت ما در خصوص جنگ غزه و رویکرد واشینگتن و تل‌آویو در قبال آن قرار گیرد. اگرچه ممکن است بایدن در قبال رویکرد هزینه‌ساز نتانیاهو در جنگ غزه ملاحظاتی داشته باشد، اما این ملاحظات را هرگز به عرصه تصمیم‌سازی سیاست خارجی آمریکا تسری نمی‌دهد. در چنین شرایطی باید بایدن و نتانیاهو را یک روح قاتل در دو بدن قلمداد کرد. با توجه به اسناد و مدارک خدشه‌ناپذیر، مسجل است که هدایت میدانی جنگ غزه از ابتدا توسط سنتکام (مقر فرماندهی نظامی آمریکا در خاورمیانه) و پنتاگون صورت گرفته و حتی در برخی مناطق، ارتش رژیم اشغالگر قدس در حکم مجری عملیات وارد میدان شده است.
 
نکته تأسف‌بار اینکه رسانه‌های غربی، از آمریکا در کنار قطر و مصر به‌عنوان بازیگری واسطه‌گر در مذاکرات آتش‌بس غزه یاد می‌کنند، حال‌آنکه بازیگر واسطه‌گر، قاعدتاً نباید سهمی در ایجاد و استمرار نبرد ایفا کند! بر همین مبنا، دیگر جایی برای تفکیک ماهوی، راهبردی، استراتژیک، تاکتیکی و حتی رفتاری مقامات آمریکایی و صهیونیستی از یکدیگر باقی نخواهد ماند. قطعاً بایدن و نتانیاهو بابت نسل‌کشی غزه، سخت‌ترین مجازات ممکن را متحمل خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک روح قاتل در دو بدن
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • ایران؛ بازدارندگی منطقی/کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟! /جنگ روانی اسرائیل
  • کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟! /ایران؛ بازدارندگی منطقی/جنگ روانی اسرائیل
  • رهبر انصارالله: آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • درصورت ادامه شرارت‌های اسرائیل پاسخی کوبنده‌تر از پاسخ اول خواهیم داد