Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در غزه - اخبار بین الملل -

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در غزه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به مواضع اسرائیل بزرگ ترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود

شهریار حیدری ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پارس نیوز، با اشاره به حملات شامگاه شنبه ایران علیه اسرائیل، اظهار داشت: زمانی که به سفارتخانه کشوری که بر اساس معاهدات، توافقات و پروتکل های بین المللی جزء خاک آن کشور است، حمله می شود؛ آن کشور اجازه خواهد داشت تا از خود به حق دفاع کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدام ایران یک دفاع مشروع از تمامیت ارضی خود بود و نشان داد که صهیونیست ها ناقض معاهدات بین المللی هستند، عنوان کرد: رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی در 70 سال نشان داد فقط زبان زور را می فهمد و شب گذشته بعد از گذشت 190 روز کشتار وحشیانه، اولین شبی بود که این رژیم حمله ای به فلسطین صورت نداد و هیچ زن و کودکی به شهادت نرسیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس گفت: این امر نشان دهنده این است که تنها زبان زور، جلوی این ماشین کودک کش را می گیرد و نه دیپلماسی که تنها به نفع رژیم صهیونیستی است.

حیدری با بیان اینکه اتفاقات نیمه شب گذشته بیانگر اقتدار و خوشحالی همه آزادگان جهان و یأس کسانی بود که علاقمند به استثمار و بردگی هستند، تصریح کرد: فارغ از مسلمانان، بسیاری از صاحبنظران و آزادگان دنیا نیز که پیگیر جنایات صهیونیست ها و دفاع از فلسطینیان بودند، از حملات شب گذشته ایران به مواضع اسرائیل، خوشحال شدند و اقتدار پوشالی صهیونیست ها شکسته شد که بسیار مهم است.

وی در پایان تاکید کرد: حملات موشکی و پهپادی شب گذشته ایران به مواضع رژیم صهیونیستی بزرگ ترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود.

دیگر خبرها

  • چند کشور اروپایی سفرای ایران را احضار کردند
  • سقوط شاخص بورس برخی کشورها پس از حمله ایران به اسرائیل
  • حمله ایران به مواضع اسرائیل بزرگ ترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود
  • دنیا باید خطوط قرمز ایران را محترم بشمارد
  • حمله به مواضع اسرائیل ایجاد صلح و امنیت در کشورهای منطقه است
  • واکنش نخست‌وزیر انگلیس به اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل
  • قدردانی از انهدام قابل ملاحظه مواضع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
  • فرانسه پشت رژیم صهیونیستی ایستاد
  • واکنش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به حمله ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • شادی مردم خوی از حمله سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی