Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:19:26 GMT

بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۸۰۵۴

بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی

ایسنا/سمنان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان از بیانیه گام دوم به مثابه یک معماری کلان اجتماعی نام برد که باید از این نقشه راه در مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی بهره گرفت.‌

‍  حجت الاسلام عبداللهی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیدار با امام جمعه سمنان با بیان اینکه همه ما باید به خاطر خدمت به مردم و توفیقی که نصیبمان شده شکرگذار خداوند باشیم اظهار کرد: امیدوارم با حسن ظن مسئولان استان و سازمان تبلیغات اسلامی کشور بتوانم در دوران خدمت در استان سمنان، در انجام وظایف خود سربلند باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب یک معماری کلان اجتماعی برای انقلاب اسلامی در مسیر رشد و تعالی است بر ضرورت توجه بیشتر به نخبگان تاکید کرد و افزود: در مسیر رشد هر موجود زنده‌ای، تحولاتی رخ می‌دهد و انقلاب اسلامی نیز به عنوان یک موجود زنده و پویا، نیازمند تحولی اجتناب‌ناپذیر است که در همین راستا، رهبر معظم انقلاب وظیفه جهت دهی به این تحولات را برعهده ی نخبگان جامعه گذاردند.

وی با بیان اینکه می توان مسیر زندگی انقلاب را به دو بخش گام اول و گام دوم انقلاب تقسیم کرد خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب جوانان را مخاطب قرار داده و بار سنگین تحقق شعارهای انقلاب را بر دوش آنان گماردند.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: به عنوان یکی از مخاطبان طرح گام دوم انقلاب تلاش خواهم کرد تا بیانات رهبری فرزانه انقلاب و خواسته‌های معظم له را محقق کنم. من فرزند ایرانم و از این پس به عنوان فرزند استان سمنان در خدمت به مردم شریف استان از هیچ گونه کوششی، دریغ نخواهم کرد.

عبدالهی با بیان اینکه رویکرد مدیریتی من استفاده از نیروهای توانمند استان و توانمند سازی نیروهای بومی است اضافه کرد: تلاش می کنم تا اداره کل تبلیغات اسلامی، محور همدلی و همگرایی در استان سمنان باشد و از همه جریانات و اقشار مختلف استان می‌خواهم سازمان تبلیغات اسلامی را خانه دوم خود بدانند.

وی با بیان اینکه ما برای خدمت به مردم اینجا هستیم تا در جهت تحقق این هدف و همگرایی بیشتر تلاش کنیم گفت: در بعد نرم‌افزاری تلاش خواهیم کرد تا غنای بیشتری به برنامه‌ها، اقدامات و طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی بدهیم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان از این استان به عنوان استانی دانشگاهی نام برد و افزود: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت همه نخبگان و فرهیختگان استان سمنان نهایت بهره مندی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان سمنان یک استان برجسته به لحاظ فرهنگ دینی و معنوی، استانی غنی است اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که باید از برنامه‌های کلیشه‌ای به سمت برنامه‌های مسئله محور تغییر جهت دهیم.

عبدالهی با اشاره به اولویت های این نهاد فرهنگی در حوزه تبلیغی افزود: تبلیغ گفتمان اسلام ناب محمدی ، گفتمان انقلاب و تبلیغ مذهب از اهم وظایف ما خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان استان سمنان گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله امراللهی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر قم گفت: اسفندماه سال گذشته تعدادی از مدیران شهری به یکی از کشورهای اروپایی سفر داشتند که البته اینگونه سفرها در گذشته نیز بوده است.

رییس کمیسیون عمران و معماری شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: طی سالهای اخیر مدیران و کارشناسان قطار شهری به منظور بازدید از کارخانه ها و تامین تجهیزات پروژه قطار شهری به برخی از کشورهای خارجی سفر کردند.

وی با بیان اینکه دو عضو شورای اسلامی شهر قم به عنوان عضو ناظر در این سفر حضور داشتند افزود: برخی از هیات همراه همانند مدیر کل حراست شهرداری به منظور نظارت و معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری در راستای انعقاد قراردادها حضور داشتند.

امراللهی با اشاره به دستاوردهای این سفر گفت: خرید سه دستگاه لوکوموتیو شانتر، درزین جرثقیل دار و خودروی امدادی در این سفر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و پیش پرداخت هایی برای خرید دو دستگاه واریز شد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم گفت: ۱۳ خیابان از ۱۶ خیابان در طی مدت فعالیت شورای اسلامی شهر قم بازگشایی شد و ساختار معابر نیز تا حدی تکمیل شده است.

وی گفت: بازگشایی خیابان های شهیدان برقعی، شهید صادقی، بلوار جمهوری، شهید خسروی، پروژه چهل اختران، عماریاسر، تکمیل طرح میدان تره بار در میدان شهید مطهری و پروژه بازآفرینی قبرستان نو در سال گذشته اجرایی شد.

امراللهی با تاکید بر توسعه شهرسازی الکترونیک گفت: در کمیسیون معماری و شهرسازی تلاش شد تا مجموعه کار نظام مهندسی از شهرداری مستقل شویم و عملکرد در بخش زیرسازی سیستم ها در حوزه بانک های اطلاعاتی مطلوب بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: قم در حوزه نمای ساختمان از دیگر شهرها وضعیت بهتری دارد و البته در بخش معماری و شهرسازی برنامه ها سطحی بوده است.

کد خبر 6088168

دیگر خبرها

  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود