Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، درادامه قصد داریم شما را با دستور پخت رتی فیله گوساله آشنا کنیم.


مواد لازم:
فیله یا راسته: ۲ کیلوگرم
نمک و فلفل: به مقدار لازم
روغن: به مقدار لازم

بیشتر بخوانید

آموزش آشپزی؛ از موساخان مرغ با سماق و خورش خوشمزه آناناس تا کیک بستنی شکلاتی + تصاویر

طرز تهیه:
بهترین رتی با فیله گوساله یا گاو تهیه می‌شود، گوشتی که به مصرف رتی می‌رسد، باید کمی چرب باشد و مدت طبخ آن طولانی باشد تا چربی به تدریج جذب گوشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیله را از طول دولا می‌کنیم و یا دو عدد فیله را کنار هم قرار می‌دهیم و با نخ مخصوصی می‌پیچیم، اطراف گوشت را فلفل زده و در ظرف مناسب دیواره بلند کمی روغن می‌ریزیم و اطراف گوشت را در روغن سرخ می‌کنیم، پس از این که گوشت خوب برشته شد حرارت را ملایم کرده تا گوشت پخته شود، گاهی از آب گوشت روی گوشت می‌ریزیم و آن را در ظرف می‌غلتانیم تا کاملا" پخته شود، اگر قبل از پختن آب آن تمام شد، مقداری آب اضافه می‌کنیم و نمک هم به آن می‌زنیم. پس از پخته شدن بعد از این که آب آن کشیده شد نخ را از اطراف گوشت باز می‌کنیم و گوشت را ورقه ورقه می‌کنیم و در ظرف مناسب قرارمی دهیم و اطراف آن را با پوره سیب زمینی و نخود فرنگی تزیین کرده و رویش را سس، خامه و فلفل می‌ریزیم.

اما طرز تهیه این سس:
یک قاشق سوپخوری آرد را در ۵۰ گرم کره سرخ می‌کنیم، حرارت را ملایم کرده و یک لیوان آب گوشت را به تدریج روی آن می‌ریزیم و مرتب هم می‌زنیم تا سس صاف و لطیف شود. سپس یک قاشق مرباخوری فلفل سیاه را نیم کوب کرده و داخل آن سس می‌ریزیم، بعد ۱۵۰ گرم خامه به آن اضافه کرده و پس از چند جوش شعله آن را خاموش می‌کنیم، سس آماده مصرف است.

منبع: ایران بانو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم) طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)

دیگر خبرها

  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی
  • طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه با ۸ خروس توسط آشپز چینی (فیلم)
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول