Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:39:08 GMT

کشف ۲۰۰ ماینر بیت‌کوین در شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۸۱۳۹

کشف ۲۰۰ ماینر بیت‌کوین در شهرستان ری

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف و ضبط ماینر‌های استخراج بیت‌کوین اظهار کرد: طی بازرسی‌های انجام گرفته ۲۰۰ ماینر استخراج پول مجازی بیت کوین در شهرک صنعتی شمس‌آباد واقع در بخش فشافویه ری کشف و ضبط و به مراجع قضایی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان از مناطق کشاورزی و صنعتی برای استخراج غیرمجاز پول مجازی بازرسی‌های مستمر توسط نهاد‌های نظارتی اجرا و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: عمده فعالیت غیرمجاز استخراج بیت کوین در مراکزی است که تعرفه برق کشاورزی و صنعتی دارند و دلیل آن نیز قیمت ارزان برق در این مراکز و واحد‌ها است که باید کنترل و مدیریت شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل ماینر بیت کوین استخراج بیت کوین ری آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی