Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@19:34:54 GMT

آتش جنگل های گلستان و گیلان خاموش شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۸۱۵۶

آتش جنگل های گلستان و گیلان خاموش شد

گروه ایران زمین - جنگل سوزی در گیلان و گلستان پس ازچندین روز سرانجام پایان یافت. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان از اطفای کامل آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان خبرداد.

محمدرضا کنعانی به ایسنا گفت: از عصر روز شنبه هفته جاری یک فقره آتش‌سوزی در منطقه «دره شمالی» پارک ملی گلستان به وقوع پیوست. برای اطفای کامل آتش‌سوزی، ۱۵۰ نیرو شامل نیروهای ارتش، بسیج در کنار نیروهای هلال‌ احمر، منابع طبیعی و محیط زیست به‌کارگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان هم گفت: آتش‌سوزی‌های 54 ساعته در گیلان کامل اطفا شد.به‌گزارش ایلنا، سرهنگ محمد قربانی لُرد افزود: با آغاز وزش باد گرم و افزایش دما در چند روز اخیر، 34 هکتار از جنگل‌های استان در 30 فقره آتش‌سوزی، طعمه حریق شد که اکنون همه آتش‌سوزی‌ها، کامل اطفا شده است. وی گفت: در 54 ساعت گذشته 34 هکتار از جنگل‌ها و مراتع در شهرستان‌های لنگرود، رودبار، ماسال، سیاهکل، رضوانشهر، فومن، رشت، صومعه سرا، آستانه اشرفیه، املش، لاهیجان و آستارا، سطحی آتش گرفته بود.




 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش جوان بروجنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: در تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی اتش نشانی گزارش گازگرفتگی واقع درمحله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد و تیم امدادونجات ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.
بابا خانیان افزود: این حادثه یک نفر فوتی در بر داشت.

دیگر خبرها

  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • مشاهده ۴ راس مرال در جنگل های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم