Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، دستگیری کارشناس روابط بین‌الملل و استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا را ناشی از تعصب و غرض‌ورزی دولت ضد ایرانی ترامپ دانست.

به گزارش برنا؛ علیرضا میریوسفی روز سه‌شنبه در واکنش به دستگیری کاوه افراسیابی، تحلیلگر مسایل ایران و آمریکا توسط وزارت دادگستری دولت ترامپ، این مطلب را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاسف‌آور است که شنیده می‌شود دولت متعصب و مغرض ضد ایرانی ترامپ در ساعات پایانی خود به دستگیری دکتر افراسیابی به اتهام‌های جعلی مبادرت کرده است.

وی افزود: دکتر افراسیابی به عنوان مامور نمایندگی فعالیت نداشته است و تنها به عنوان استاد دانشگاه و کارشناس روابط بین الملل کار می‌کرده است.

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: افراسیابی در مورد مسائل بین‌المللی مشورت‌هایی را به نمایندگی ایران ارائه داده است و از همان ابتدا رابطه کاری وی با ما کاملا شفاف و باز بوده است.

کاوه افراسیابی تحلیلگر و کارشناس مسایل سیاست خارجی ایران و آمریکا است که وزارت دادگستری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد به علت فعالیتی که آن را غیرقانونی خواندند، بازداشت شده است.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا، انجام مصاحبه و حضور افراسیابی در شبکه‌های مختلف خبری، نوعی لابیگری محسوب شده و مدعی هستند که او از طرف ایران ماموریت داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان ملل تحریم آمریکا بازداشت ترامپ نمایندگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم