Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@21:26:58 GMT

پنس در مراسم خداحافظی ترامپ حضور ندارد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۸۲۱۳

پنس در مراسم خداحافظی ترامپ حضور ندارد

روزنامه «واشنگتن پست» به نقل از مقامی در کاخ سفید نوشت که پنس تصمیم دارد در مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا شرکت کند.

بر اساس گزارش‌ها، کاخ سفید در نظر دارد برای دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور در آخرین ساعت‌های حضورش در منصب ریاست جمهوری برای او مراسم خداحافظی در پایگاه شکاری «اندروز» واقع در مریلند ترتیب دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر گزارش شبکه بلومبرگ، قرار است این مراسم چهارشنبه صبح زود و چند ساعت مانده تا مراسم تحلیف جو بایدن به عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا برگزار شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ پنس کاخ سفید پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش پل در تصادف کشتی در امریکا / جو بایدن: نشانه ای از عمدی بودن وجود ندارد

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درپی برخورد یک کشتی باری با پل «فرانسیس اسکات» در شهر بالتیمور و فروریختن بخش‌هایی از آن، اعلام کرد که نشانه ای از عمدی بودن فرو ریختن این پل وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد سه شنبه به وقت محلی، پل اصلی بالتیمور در مریلند آمریکا بر اثر تصادف یک کشتی عظیم باری با یکی از پایه‌هایش به کلی فروریخت.

آتش‌نشانی شهر بالتیمور اعلام کرد دستکم ۷ نفر و چندین خودرو به آب افتاده‌اند که در حال تلاش برای نجات آنها هستند. اما شرکت سینرژی مارین که مالک این کشتی باری با پرچم سنگاپور می باشد، اعلام کرده است که هیچ‌ یک از کارکنان این کشتی آسیب ندیده‌اند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی درباره این حادثه دلخراش در سخنانی در کاخ سفید گفت: هیچ نشانه ای وجود ندارد که فروریختن پل فرانسیس اسکات در بالتیمور نتیجه یک اقدام عمدی بوده باشد.

رئیس جمهور وعده پاسخ بزرگ از سوی دولت مرکزی را داد و گفت که با "وس مور" فرماندار مریلند و دو سناتور مریلند گفتگو کرده است.

بایدن خاطرنشان کرد که در طول رفت و آمدهای خود بین واشنگتن دی سی و دلاور «بارها» از روی پل فرانسیس اسکات سفر کرده است و از دولت فدرال خواهد خواست که هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات کی را بر عهده بگیرد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: قصد من این است که دولت فدرال تمام هزینه بازسازی این پل را بپردازد. من انتظار دارم که کنگره از تلاش من حمایت کند.

بایدن همچنین اعلام کرد که به زودی به بالتیمور سفر خواهد کرد اما زمان دقیقی ارائه نکرد. مقامات آمریکایی در مریلند نیز درباره اصابت کشتی باری که منجر به فرو ریختن کامل پل بندر بالتیمور شد، اعلام کردند که امدادگران در جستجوی شش مفقود این حادثه هستند.

پلیس اف ‌بی‌آی نیز اعلام کرد که ارتباط قابل استنادی نیافته که این واقعه را «تروریستی» اعلام کند.

فرماندار مریلند افزود که کارکنان کشتی پیش از تصادف با یکی از پایه‌های پل پیام هشدار ارسال کرده بودند که موجب شده بود مسئولان پل را ببندند و جلوی بروز فاجعه ‌ای با ابعاد بزرگتر گرفته شود.

به گفته او، با این حال چند خودرو بر روی پل گیر افتادند که تلاش برای پیدا کردن سرنشینان آنها ادامه دارد.

فرماندار مریلند در عین حال تصریح کرد که سرعت حرکت کشتی کانتینربر بیش از اندازه‌ای بود که بتواند جلوی برخورد را بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • بایدن از خجالت پوتین درآمد
  • حمله دوباره بایدن به پوتین
  • بایدن باز هم به پوتین توهین کرد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • ریزش پل در تصادف کشتی در امریکا (+ عکس) / جو بایدن: نشانه ای از عمدی بودن وجود ندارد
  • ریزش پل در تصادف کشتی در امریکا / جو بایدن: نشانه ای از عمدی بودن وجود ندارد
  • بایدن: نشانه‌ای از عمدی بودن فرو ریختن پل در بالتیمور وجود ندارد