Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدام اطلاعاتی خود روی عناصر اصلی خرده‌فروشان مواد مخدر در استان سمنان مشخص کردند، گروهی از قاچاقچیان قصد انتقال و جابه‌جایی مقادیر قابل‌توجه مواد مخدر از استان خراسان رضوی به حوزه استان سمنان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انجام هماهنگی‌های لازم و قانونی و تشکیل تیم ویژه پلیس در این راستا اشاره کرد و گفت: در همین راستا محورهای مواصلاتی در شهرستان شاهرود تحت کنترل محسوس و نامحسوس مأموران انتظامی درآمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: مأموران مستقر در ایستگاه شهید نوری شاهرود یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی تیبا را در این خصوص متوقف کردند و در بررسی‌های صورت‌گرفته، ۱۲ بسته تریاک به وزن ۱۱ کیلو و ۶۵۰ گرم از خودروی تیبا کشف شد.

حسنی از توقیف این خودروها خبر داد و اضافه کرد: سه سوداگر مرگ نیز در این راستا توسط مأموران پلیس دستگیر شدند.

کشف میلیاردی تجهیزات رایانه‌ای قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از کشف بیش از یک‌هزار قطعه تجهیزات رایانه‌ای به همراه چندین دستگاه رایانه قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در محور مواصلاتی استان سمنان خبر داد.

حسنی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان سمنان به‌منظور پیشگیری از جرائم احتمالی به‌خصوص جرم سرقت و در راستای ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، اقدام به تخریب اماکن مخروبه در منطقه خیابان طالقانی این شهرستان کردند.

کشف ۴۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری دو سارق سابقه‌دار در شهرستان شاهرود با تلاش مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، ۴۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغ‌ها در یکی از مناطق روستایی شهرستان شاهرود کشف شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان سمنان شاهرود سمنان تریاک مواد مخدر سرقت قاچاق استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری و نزاع در پردیس خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهر بومهن موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد مأموران کلانتری ۱۲ بومهن بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی که در یک مراسم ترحیم بوده با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با توجه به حساسیت‌های موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند همه افراد و عاملین نزاع و درگیری که قصد فرار و متواری شدن را داشته با شلیک تیر هوایی زمین‌گیر و دستگیر کنند.

صارمی بیان کرد: هر ۸ نفر عامل نزاع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.‌

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6085063

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند