Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ان‌شاءالله در برابر فتنه‌ها مقاومت خواهیم کرد، گفت: می‌توان یوم‌الله ۹ دی را با روز‌های بزرگی مانند ۲۲ بهمن مقایسه کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با میزان، حماسه «۹ دی» را تیر خلاص اُمت اسلامی بر پیکر بزرگترین فتنه‌ای دانست که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی طراحی و اجراشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: طراحی این فتنه سال‌ها و اجرای آن روز‌ها و ماه‌ها به طول انجامید، ملت ایران خشم مقدس انقلابی، دینی، ولایت‌مداری، روحیه تولی و تبری و انزجار خود را از استکبار، فتنه‌گران و اعادی‌اش در یوم‌الله ۹ دی نشان دادند.

حاجی صادقی با تأکید بر حماسه «۹ دی» به عنوان یکی از یوم الله‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: می‌توان یوم‌الله ۹ دی را با روز‌های بزرگی مانند ۲۲ بهمن مقایسه کرد.   نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یوم الله ۹ دی را چراغ راه آینده برشمرد و اضافه کرد: گرامیداشت این روز، صرفاً گرامیداشت یک روزی که حادثه در آن شکل گرفته است، نیست، بلکه چراغ راه آینده و نشان دهنده بصیرت مردم در دفاع از انقلاب اسلامی است.    حاجی‌صادقی اظهار داشت: امیدوارم اهمیت این روز مورد توجه همه قرار بگیرد و با همان بصیرتی که مردم آن فتنه بزرگ را به فرصت تبدیل کردند، ان‌شاءالله در برابر فتنه‌های دیگر هم مقاومت خواهیم کرد.   بیشتربخوانید: کمک سپاه به دولت فعلی از دولت‌های قبلی بیشتر است برای خنثی‌سازی تحریم‌ها آن را به فرصت تبدیل کنیم سردار عبداللهی: قاتل اصلی شهید سلیمانی به درک واصل می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدالله حاجی صادقی سپاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه یوم الله ۹ دی انقلاب اسلامی حاجی صادقی روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن عابدینی (کارشناس مسائل بین‌الملل) در حساب کاربری خود در فضای مجازی روایتی را از دیدار با سردار حاجی‌زاده به تصویر کشیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین‌های اشغالی حمله شد
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد/ در این مرحله از ۵ نوع موشک استفاده نشد
  • سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم
  • حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • حاجی زاده: با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد
  • مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است