Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جلالی شب گذشته در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم شهرخودرو و نساجی مازندران، با بیان اینکه ما دوست داریم امورمان را قدم به قدم پیش ببریم اظهار کرد: فعلاً در وضعیتی هستیم که خیلی سریع باید وضعیت را تغییر دهیم، قدم اولمان هم بازی چهارشنبه است.

وی افزود: برای بازی فردا ایده‌های داریم که امیدوارم این ایده‌ها شکل واقعیت بگیرد و بتوانیم بازی را مهار کنیم، از طریق خلاقیتی که بچه‌ها دارند و من به آنها ایمان دارم، امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی به اسامی بازیکنان مصدوم تیمش اشاره و اظهار کرد: برای بازی با شهرخودرو قائد رحمتی و حسین زامهران را در اختیار نداریم.

سرمربی نساجی مازندران به جایگاه تیمش در جدول لیگ برتر فوتبال اشاره و عنوان کرد: برای بهبود و رسیدن به جایگاه اصلی تیم باید صبر کرد، تا ظرفیت‌های تیم را شناسایی کنم.

وی افزود: با اطمینان می‌توانم بگویم با جایگاه اصلی‌مان فاصله داریم که به مرور زمان با برنامه‌ریزی به جایگاه اصلی تیم خواهیم رسید.

کد خبر 5126153

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران مشهد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد ورزشگاه امام رضا ع لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها بوشهر شهرستان کرج گرگان عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا جایگاه اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم

در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی پرتغال تیم پورتو میزبان ویتوریا دگیمارش بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و با توجه به برد یک بر صفر در بازی رفت، با نتیجه چهار بر یک در مجموع دیدار‌های رفت و برگشت پیروز و راهی فینال شد.

مهدی طارمی که بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی پورتو قرار گرفته بود، در دقیقه ۲۶ گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی زد و جواب گل دقیقه یک حریف را داد. پورتو در ادامه دو گل دیگر توسط کونسسائو و پپه به ثمر رساند.

 طارمی تا دقیقه ۸۵ در ترکیب تیمش حضور داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • بورل: باید از لبه پرتگاه فاصله بگیریم
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند