Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@08:36:40 GMT

ترفند پیشخدمت باهوش برای اطلاع از کودک آزاری! +عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۸۴۵۷

ترفند پیشخدمت باهوش برای اطلاع از کودک آزاری! +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: کاروالیو یک پیشخدمت است که در رستورانی در اورلاندو، فلوریدا کار می‌کرد، او پس از آنکه فهمید کودکی توسط خانواده‌اش مورد آزار قرار می‌گیرد با دادن کاغذ به صورت مخفیانه، او را از دست والدینش نجات داد. این پیشخدمت بعد از انجام این حرکت نامه‌ای که برای کودک فرستاده بود را در فضای مجازی منتشر کرد و این موضوع مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع ماجرا از این قرار است که پیشخدمت وقتی میبیند خانواده‎ای به فرزندشان غذا نمی‌دهند، تصمیم می‌گیرد با ترفندی هوشمندانه به کودک کمک کند و او جمله «کمک می‌خواهید؟» را روی یک کاغذ نوشت و به کودک داد. کاروالیو تلاش‌های زیادی در این راستا کرد تا در آخر کودک سرش را تکان داد و گفت: "بله"، بنابراین بلافاصله پیشخدمت به پلیس گزارش کرد پلیس تحقیق را بر اساس آغاز کرد و متوجه کودک آزاری از سمت والدین این کودک شد.

اداره پلیس اورلاندو همچنین ویدئویی را منتشر کرد که در آن کاروالیو تجربه خود را بازگو می‌کند. وی گفت:" به نظر می‌رسید خانواده عادی هستند، اما بعدا متوجه شدم که پسرشان را از غذا خوردن محروم می‌کنند. این اولین چیزی بود که توجه من را جلب کرد. " وی افزود:" من سعی کردم از پسر سوال کنم که آیا مشکلی پیش آمده است، اما شوهر مادر، تیموتی ویلسون، ۳۴ ساله دائم می‌گفت همه چیز خوب است. ".

اما کاروالیو گفت که من بعد از شنیدن این موضوع لحظه آرام نداشتم به همین دلیل، روی کاغذ برایش نوشتم کمک می‌خواهد یا خیر بعد از تایید او به کار خودم مطمئن شده و به پلیس گزارش دادم. تحقیقات پلیس شان داد که هم مادر این فرزند هم ناپدری او مقصر هستند و باید مجازات شوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کودک آزاری عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد

طبق اعلام پلیس راه استان اصفهان، محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، طبق اعلام پلیس راه استان اصفهان، محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت بارش شدید باران تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رانندگان از مسیر، چوپانان، اردکان و نائین استفاده کنند.

کد خبر 747298

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب