Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس با فضاهای مختلف جامعه کم است و هنوز جای خالی، کار نکرده و راه نرفته زیادی وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار قائم مقام و مسئول امور استان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، خیلی دیر آغاز شده اما همین که شروع شده جای امیدواری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس با فضاهای مختلف جامعه کم است و هنوز جای خالی، کار نکرده و راه نرفته زیادی وجود دارد. برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید یارگیری داشته باشیم زیرا که وضعیت کنونی فاصله زیادی از وضعیت مطلوب دارد.

انتقاد شدید قائم مقام ستاد امر به معروف کشور از ادبیات اهانت‌آمیز استاندار سیستان و بلوچستانخبرگزاری تسنیم به عنوان "رسانه مطالبه‌گر برتر" سیستان و بلوچستان معرفی شدروایتی از زندگی مردمان بدون شناسنامه‌ در سیستان و بلوچستان /‌ حاشیه‌نشینانی که دیده نمی‌شوند + فیلم

آیت‌الله مصطفی محامی بیان داشت: باید طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر چه با واسطه و چه بی‌واسطه دنبال شود که انجام آن با واسطه و توسط مردم بسیار مطلوب است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد: مطالبه‌گری‌ها باید فارغ از بحث‌های جناحی و سیاسی انجام شود و در پایان، محصول آن مشخص باشد.

این استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: در صورتی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جواب می‌دهد که حالت پذیرش در جامعه وجود داشته باشد و مردم احساس مسئولیت کنند.

آیت‌الله محامی اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید امر به معروف و نهی از منکر فراگیر شود و افراد گمان نکنند که تنها در یک حوزه کوچک چنین وظیفه‌ای بر عهده دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای احیای این واجب فراموش شده باید یارگیری داشته باشیم زیرا که وضعیت کنونی فاصله زیادی از وضعیت مطلوب دارد. فاصله گرفتن از امر به معروف و نهی از منکر به معنای فاصله گرفتن از مجموعه معارف اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وسیله و ابزار اقامه سایر فرائض الهی است که در صورت فراموشی، سایر فرائض هم فراموش می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام میرزایی قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به بیان گزارشی از آخرین فعالیت‌های این مجموعه در سطح کشور پرداخت و گفت: یکی از کارهای شاخص در حوزه آموزش، تدوین سرفصل‌ها و سیاست‌های اصلی و راهبردی و همچنین راه‌اندازی پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امربه معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان امربه معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شد، گفت: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان