Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پیکان گفت: مستحق شکست مقابل سپاهان نبودیم و روی غفلت گل خوردیم. حسین پورامینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست ۲ بر یک تیم پیکان مقابل سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم، اما روی یک غفلت گل خوردیم. حداقل شایسته یک امتیاز بودیم، چون بازی خوبی ارائه دادیم و حق‌مان شکست در این بازی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در بازی‌های باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنیم و بهترین نتایج را بگیریم.

وی تصریح کرد: در نیمه اول بهتر بودیم و به جز گلی که زدند به محوطه جریمه ما وارد نشدند. در نیمه دوم هم بد نبودیم تا زمانی که نتیجه یک بر یک شد بازی را در اختیار داشتیم، ولی از دقیقه ۷۵ و پس از گل دوم حریف به دلیل اینکه می‌خواستیم بازی را به تساوی بکشانیم بازی رو به جلو را در دستور کار قرار دادیم که همین مسئله باعث شد سپاهانی‌ها یکی دو موقعیت بدست آوردند. در همین دقایق هم موقعیت‌هایی داشتیم، ولی بدشانس بودیم که گل نشد.

بازیکن تیم پیکان در مورد انتقاد سپاهانی‌ها به تاکتیک پرتاب اوت پیکان خاطرنشان کرد: ما فقط همین یک تاکتیک را نداشتیم، از طرفی در طول لیگ جاری فقط یک بار با این تاکتیک به گل رسیدیم. پس تیم‌های دیگر نمی‌توانند بگویند ما با تاکتیک پرتاب اوت گل می‌زنیم. ضمن اینکه این یک توانایی برای تیم ما است. ما چنین مهره‌ای داریم و از آن استفاده می‌کنیم. هر تیمی چنین مهره‌ای داشته باشد از توانایی‌اش استفاده می‌کند. همین سپاهان در زمان عزت‌الله پورغاز و خالد شفیعی از پرتاب اوت استفاده می‌کرد. هر تیمی با توجه به بازیکنانی که دارد از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، پس چرا ما استفاده نکنیم؟

پورامینی در مورد مصدومیت گونه شکسته‌اش که در بازی با نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاده بود، گفت: فعلا که مرا اذیت نمی‌کند و روی ظاهرم تأثیر نگذاشته است. از این رو نمی‌خواهم جراحی کنم. خودش جوش می‌خورد!   بیشتر بخوانید: تارتار: در ضربات ایستگاهی و اوت دستی می‌توانستیم به گل برسیم/ سپاهان می‌توانست گل‌های بیشتری به ما بزند

انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان حسین پورامینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان پیکان حسین پورامینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، دیدار معوقه دو تیم صنعت مس کرمان و پیکان خراسان از هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، برگزار می‌شود.    این دیدار که قرار بود ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل درخواست باشگاه صنعت مس و موافقت باشگاه پیکان خراسان به تعویق افتاد.    صنعت مس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به سختی با نتیجه ۲۶ -۲۸ نفت و گاز گچساران را شکست داد و پیکان خراسان نیز ۳۲ بر ۲۸ مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسید.    هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۳۶ امتیاز از ۱۷ بازی خود صدرنشین جدول رده‌بندی است و پیکان خراسان با ۱۴ امتیاز از همین تعداد بازی در رده هشتم جدول قرار دارد.    قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری حمزه پیرامون و اسدالله نظریان است. عبدالصایب نکویی نماینده فدراسیون در این دیدار حضور دارد و علی ضامن آویش کار نظارت فنی را بر عهده دارد.    این دیدار به میزبانی صنعت مس و ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • تو فلسطینی و تنها نگران تو منم